1985-1989 | Lisans | Hacettepe Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
1996-1997 | Yüksek Lisans | University Of Newcastle Upon Tyne | Eğitim Education |
1999-2004 | Doktora | Orta Doğu Teknik Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
İngilizce | 2003 Güz | ÜDS | 72,500 |
İngilizce | 2002 Bahar | KPDS | 79,00 |
1995-1999 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Atatürk Üniversitesi | Atatürk Üniversitesi Ağrı Eğitim Fakültesi |
1999-2004 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Orta Doğu Teknik Üniversitesi | Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2005-2012 | YARDIMCI DOÇENT | Atatürk Üniversitesi | Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2012-2017 | DOÇENT | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi |
2017- | PROFESÖR | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2009-2012 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Atatürk Üniversitesi | Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Ve Öğretim Anabilim Dalı |
2010-2012 | Enstitü Müdür Yardımcısı | Atatürk Üniversitesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
2012-2017 | Bölüm Bşk. | Adnan Menderes Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü |
2016-2019 | Bölüm Başkan Yardımcısı | Adnan Menderes Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü |
Devam Ediyor Beyan |
Yüksek Lisans - Madran F. Lise Öğrencilerinin Almanca Öğrenmede Özerk Öğrenme Düzeylerinin, Motivasyonlarının ve Öğrenme Stillerinin İncelenmesi |
|
Devam Ediyor Beyan |
Yüksek Lisans - Sert M. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Bilişsel Esneklikleri ve Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi |
|
Devam Ediyor Beyan |
Yüksek Lisans - Arpat S. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Öz Düzenleyici Öğrenmeyi Teşvikleri ile Öğrencilerde Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Katkısı Arasındaki İlişki |
|
2008 Tamamlandı TezMerkezi |
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Doktora - Ahmet Ş. İlköğretim beden eğitimi ve spor öğretim programı ve öğretim sürecinin ders öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi |
2009 Tamamlandı TezMerkezi |
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Tuba K. Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile okul öncesi öğretmenliğine ilişkin tutumlarının incelenmesi |
2012 Tamamlandı TezMerkezi |
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Nilay Ç. Matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının incelenmesi |
2014 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Berkay Ç. Dokuzuncu sınıf bilgi ve iletişim teknolojisi dersinde mizah ve kavram karikatürü kullanımının öğrenci başarısı, tutumu, kaygısı ve kalıcılığa etkisi |
2014 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Halim M. Ortaokul Türkçe dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi(Aydın ili örneği) |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı |
Doktora - Kürşad Çağrı B. Kutadgu Bilig'deki eğitsel ögelerin tespiti ve bu ögelere yönelik Türkçe öğretmeni adaylarının görüşlerinin incelenmesi |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Muhammed E. Üniversite hazırlık sınıf öğrencileri ve özel dil okulu öğrencilerinin yabancı dil öğrenme stratejileri ve öz düzenleme becerileri |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Sezin Y. Scratch programı öğretiminde ayrılıp birleşme tekniği kullanımının öğrencilerin derse yönelik tutumuna, akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Selami U. Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi (BÖTE) öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisi, program yaklaşımları ve öz düzenleme becerilerinin incelenmesi |
2017 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Burcu D. 7. sınıf Türkçe dersinde ayrılıp birleşme tekniği (Jigsaw) kullanımının öğrencilerin tutum, erişi, öz-düzenleme becerileri ve bilginin kalıcılığına etkisi |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Esen Ç. 7. sınıf İngilizce öğretim programının Eisner eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesi |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Doktora - Canay K. Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu ingilizce hazırlık programının bellon ve handler modeline göre değerlendirilmesi: Bir durum çalışması |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Doktora - Berrak A. Değer temelli etkinliklerin matematik başarısına, değer algısına, problem çözme becerisine, matematiğe yönelik tutuma ve kalıcılığa etkisi |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Doktora - Rukiye A. Öz düzenleyici öğrenmeye yönelik değerler eğitimi programının öğrencilerin akademik başarı, demokratik tutum ve yaşam boyu öğrenme kazanım algıları üzerine etkisi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
Yüksek Lisans - Enes U. Zenginleştirilmiş eğitim programının geometri ders ve görsel algı başarısı ile matematik tutumuna etkisi |
2002-2003-Lisans | Instructional Planning and Evaluation |
2003-2004-Lisans | Instructional Planning and Evaluation |
2005-2006-Lisans | Öğretimde planalama ve Değerlendirme |
2005-2006-Lisans | Öğretim Teknoojileri ve Materyal Geliştirme |
2005-2006-Lisans | Sınıf Yönetimi |
2005-2006-Lisans | Gelişim ve Öğrenme |
2012-2013-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2012-2013-Lisans | DÜŞÜNME EĞİTİMİ |
2012-2013-Lisans | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2012-2013-Lisans | Eğitim Bilimine Giriş |
2013-2014-Doktora | Eğitimde Program Değelerlendirme Alan Çalışması |
2013-2014-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME |
2013-2014-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2013-2014-Yüksek Lisans | DÜŞÜNME EĞİTİMİ |
2013-2014-Lisans | DÜŞÜNME EĞİTİMİ |
2014-2015-Lisans | Rehberlikte Program Geliştirme |
2014-2015-Lisans | Filmlerle Etkili Öğretmenlik |
2014-2015-Lisans | DÜŞÜNME EĞİTİMİ |
2014-2015-Yüksek Lisans | DÜŞÜNME EĞİTİMİ |
2014-2015-Doktora | HİZMETİÇİ EĞİTİM PROGRAMLARI |
2014-2015-Lisans | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2015-2016-Lisans | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ |
2015-2016-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2015-2016-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2015-2016-Doktora | YÜKSEKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2016-2017-Doktora | Hizmet İçi Eğitim Programları: Teori ve Uygulama |
2016-2017-Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2016-2017-Lisans | Ölçme Değerlendirme |
2016-2017-Lisans | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2016-2017-Doktora | Yükseköğretimde Program Geliştirme |
2016-2017-Lisans | Karakter ve Değerler Eğitimi |
2016-2017-Lisans | Filmlerle Etkili Öğretmenlik |
2017-2018-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME |
2017-2018-Doktora | EPÖ602 - İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitim Programları |
2017-2018-Doktora | EPÖ661 - Eğitim Araştırmalarında Nitel Tasarım |
2017-2018-Doktora | EPÖ635 - Hizmet İçi Eğitim Programları: Teori ve Uygulama |
2017-2018-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2017-2018-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2017-2018-Lisans | ÖLÇME DEĞERLENDİRME |
2017-2018-Lisans | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2017-2018-Lisans | EBB123 - Öğretmenlik Uygulaması I |
2018-2019-Doktora | Uzmanlık Alan Dersi |
2018-2019-Lisans | EBB123 - ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
2018-2019-Lisans | ÖLÇME DEĞERLENDİRME |
2018-2019-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME |
2018-2019-Yüksek Lisans | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME |
2018-2019-Doktora | EPÖ661 - EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİTEL TASARIM |
2018-2019-Doktora | EPÖ602 - İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİM PROGRAMLARI |
2018-2019-Lisans | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
Eğitim Bilimleri Temel Alanı | Eğitim Bilimleri | Eğitim Programları ve Öğretim |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ALTIN MEHMET,Yolcu Okan,Çırakoğlu Murat,EKEN MUHAMMED , Teachers’ Views On Character/Values Education In Schools,12,2019 |
Hakemli , Uysal Selami,GÜNDOĞDU KERİM , Predictors Of Self-Regulated Learning Skills Of Computer Education And Instructional Technology (Ceit) Students,12,2019 |
Hakemli , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM , An Extensive Evaluation Study of the English Preparatory Curriculum of a Foreign Language School,,2019 |
Hakemli , Çelik Berkay,GÜNDOĞDU KERİM , Bilişimde Değerlere Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi,,2019 |
Hakemli , Şahin Yağmur,Uysal Selami,SARAÇ LÜTFİ,GÜNDOĞDU KERİM , Nitel Araştırma Dersinin Lisansüstü Öğrenciler ve Öğretim Elemanlarınca Bütüncül Olarak Değerlendirilmesi,10,2019 |
Hakemli , UYSAL SELAMİ,GÜNDOĞDU KERİM , Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi (BÖTE) öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisi, program yaklaşımları ve öz düzenleme becerilerinin incelenmesi,9,2019 |
Hakemli , Aytaçlı Berrak,GÜNDOĞDU KERİM , Matematik Uygulamaları Dersi Değer Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,3,2019 |
Hakemli , ÖZDEMİR ADEM,KOÇ YASEMİN,GÜNDOĞDU KERİM , Development of Science Education Peer Assessment Scale: Validity and Reliability Study,12,2018 |
Hakemli , Darama Ezgi,Karaduman Fethi,Kahraman Kadir,GÜNDOĞDU KERİM , Evaluation of 5th Grade English Curriculum According to Stufflebeam’s Context, Input, Process, Product (CIPP) Model,9,2018 |
Hakemli , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM , Dinleme-Konuşma Dersine İlişkin Öğretim Elemanları ve Öğrencilerin Görüşleri (Adnan Menderes Üniversitesi YDYO Örneği),3,2018 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,KORKMAZ ZEHRA SEDEF,ALBEZ CANAN,BAY ERDAL , Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulamasına ilişkin görüşleri ve beklentileri,,2010 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,ALTAY BETÜL,ALTIN MEHMET,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,EKEN MUHAMMED,ÇENGEL MELTEM , Aydın İli Okullarında Karakter Eğitiminin İncelenmesi,12,2018 |
Hakemli , Yolcu Okan,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN , Fen Bilimleri Dersinde Mizah Temelli Geliştirilen İçerik Üzerine Bir Durum Çalışması,1,2018 |
Hakemli , Aytaçlı Berrak,GÜNDOĞDU KERİM , 4-4-4 ile İlk Defa 5. Sınıf Derslerine Giren Matematik ÖğretmenlerininSürece İlişkin Görüşleri,6,2018 |
Hakemli , Dönmez Burcu,GÜNDOĞDU KERİM , 7. Sınıf Türkçe Dersinde Ayrılıp Birleşme Tekniği (Jigsaw) Kullanımının Akademik Başarı, Öz-Düzenleme Becerisi, Tutum, Erişi ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi,,2018 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,ALTIN MEHMET,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ALTAY BETÜL , Öğretmen Adayları Öğretmenlik Uygulamasında Yeterli mi? (Bir Olgubilim Çalışması),4,2018 |
Hakemli , Ceylan Veysel Karani,GÜNDOĞDU KERİM , Bir Olgubilim Çalışması: Kodlama Eğitiminde Neler Yaşanıyor?,7,2018 |
Hakemli , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM , İngilizce Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,1,2018 |
Hakemli , Yüksel Sezin,GÜNDOĞDU KERİM , Scratch Programı Öğretiminde Ayrılıp Birleşme Tekniği Kullanımının Derse Yönelik Tutuma, Erişiye ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi,7,2018 |
Hakemli , EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM , A Phenomenological Study on Teaching Practice In a Teacher Training Program,12,2017 |
Hakemli , ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,KARAYAZGAN BEYLÜ,HANCI YANAR BURCU,ÇIRAKOĞLU MURAT,GÜNDOĞDU KERİM , Özel Eğitim II Dersinin Demirel’in Analitik Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi: Adnan Menderes Üniversitesi Aydın Meslek Yüksekokulu Örneği,12,2017 |
Hakemli , SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,GÜNDOĞDU KERİM,ALTIN MEHMET,ALTAY BETÜL,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,EKEN MUHAMMED,ÇENGEL MELTEM , Adnan Menderes Üniversitesi’nde Görevli Personelin Eğitim Profilinin Çıkarılması,12,2017 |
Hakemli , YILDIRIM ALİ,GÜNDOĞDU KERİM , Uzun Dönemli Öğretim Planlarına İlişkin Öğretmen Algılan,,2004 |
Hakemli , AYDOĞAN RUKİYE,GÜNDOĞDU KERİM , İlkokul Türkçe İletişim Yeterlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,10,2017 |
Hakemli , AKYOL BERTAN,AKAR VURAL RUKEN,GÜNDOĞDU KERİM , İlkokul Öğrencilerinin Okula Aidiyet, Okul Atmosferi, İklimi ve Müdürlerin Öğretimsel Liderlik Becerilerinin İncelenmesi,4,2017 |
Hakemli , Ceylan Veysel Karani,GÜNDOĞDU KERİM , Öğretmenlerin E-İçerik Geliştirme Becerileri: Bir Hizmet İçi Eğitim Deneyimi,10,2017 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,KOÇ MUSTAFA KEMAL,BAYIK SİNAN,ARPAT SONER,GÖZEL ÜMİT , İnsan Kaynakları Programı Çalışma İlişkileri Dersinin Metfessel–Michael Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi,9,2017 |
Hakemli , Çelik Berkay,GÜNDOĞDU KERİM,ALTIN MEHMET,KARASAKALOĞLU NURİ , Research Trends in Computer Education Technologies in Turkey,12,2015 |
Hakemli , ÇELİK ERCOŞKUN NİLAY,GÜNDOĞDU KERİM , Öz Düzenleyici Öğrenmeyi Teşvik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,6,2017 |
Hakemli , BALCI ASLI,GÜNDOĞDU KERİM , Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Bir İhtiyaç Analizi Çalışması,,2012 |
Hakemli , MERT OSMAN,GÜNDOĞDU KERİM,ALBAYRAK FATMA , Analysis of the Mistakes Done by the Foreign Students in the Written Language While Learning Turkey Turkish,,2013 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN , The Effect of the Jigsaw Technique Implementation on Prospective Teachers’ Academic Achievement,,2013 |
Hakemli , KIZILTAŞ EMİNE,GÜNDOĞDU KERİM , Administrative Personnel’s Needs for In-Service Training: The Sample of Ağrı İbrahim Çeçen University,5,2013 |
Hakemli , SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,GÜNDOĞDU KERİM,ALTIN MEHMET,AKSU NURŞAH,KOZAĞAÇ ZELİHA BUKET,KOÇ BELMA , Yaratıcı Düşünme Becerisi Konusunda 2000 Yılı ve Sonrasında Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi,,2014 |
Hakemli , Coskun Nıhan,GÜNDOĞDU KERİM , Sivil toplum kuruluşları ve üniversitelerin görüşleri doğrultusunda 4+4+4 eğitim sistemine yönelik bir analiz,,2013 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,ÇELİK BERKAY,HANCI YANAR BURCU,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,GÜREL DONUK GİZEM , Trends İn Values And Character Education Researches İn Turkey: A Content Analysis Study,3,2017 |
Hakemli , Abdulkader FA,GÜNDOĞDU KERİM,Eissa Mourad Ali , The effectiveness of a intelligences based program on improving certain reading skills in 5th year primary learning disabled student,,2009 |
Hakemli , Minas Recep,GÜNDOĞDU KERİM , Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine Ait Bazı Kavramlara Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi,,2013 |
Hakemli , TUĞLUK MEHMET NUR,GÜNDOĞDU KERİM,KAYA HALİL İBRAHİM , Okul Öncesi Egitimde Montessori Yaklaşımı,,2006 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,ALBAYRAK MUSTAFA,OZAN CEYHUN,ÇELİK ERCOŞKUN NİLAY , Müfettişlerin ilköğretim matematik öğretim programı hakkındaki görüşleri,,2012 |
Hakemli , BAY ERDAL,GÜNDOĞDU KERİM,OZAN CEYHUN,Dilekçi Dilek,Özdemir D , İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının analizi,,2012 |
Hakemli , OZAN CEYHUN,GÜNDOĞDU KERİM,BAY ERDAL,Celkan Hikmet Yıldırım , A study on the university students self regulated learning strategy skills and self efficacy perceptions in terms of different variables,,2012 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,Eraydın Özlem,Kızılkaya Ayşegül , 2000 2015 Yılları Arasında Düşünme Eğitimi Alanında Akademik Eğilimler,,2016 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,Çelik Berkay,ALTIN MEHMET,ŞİMŞEK ERKAN KADİR , Uygulamalı Elektronik Pazarlama Dersi Öğretim Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi Adnan Menderes Üniversitesi Örneği,12,2016 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,ÇELİK BERKAY,HANCI YANAR BURCU,YOLCU OKAN,CEYLAN VEYSEL KARANİ , Türkiye’de Yükseköğretimde Program Geliştirme Bağlamında Uluslararasılaşma,9,2016 |
Hakemli , MENTEŞE HALİM,GÜNDOĞDU KERİM , Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi Aydın İli Örneği,1,2016 |
Hakemli , YÜKSEL SEZİN,GÜNDOĞDU KERİM,AKYOL BERTAN,AKAR VURAL RUKEN , Content Analysis of Thesis and Articles Related to Life Long Learning 2000 2015,12,2016 |
Hakemli , ÇELİK BERKAY,GÜNDOĞDU KERİM , The effect of using humor and concept cartoons in high schoolICT lesson on students achievement retention attitude andanxiety,12,2016 |
Hakemli , DÖNMEZ BURCU,GÜNDOĞDU KERİM , 2000-2016 Yılları Arasında Türkçe Öğretim Programları Alanında Yayımlanan Makale,12,2016 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,AYTAÇLI BERRAK,AYDOĞAN RUKİYE,YILDIRIM CENGİZ , Öğretmen Yeterlikleri Alanında Yazılan Makalelerin İçerik Analizi,12,2015 |
Hakemli , BAY ERDAL,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM , Demokratik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeği Geliştirilmesi,,2010 |
Hakemli , SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,GÜNDOĞDU KERİM,BAŞARA BAYDİLEK NİSA,UÇA SANEM , Türkiye, Güney Kore ve Japonya’da Dershanecilik Sisteminin İncelenmesi,,2014 |
Hakemli , COŞKUN NİHAN,GÜNDOĞDU KERİM , Özel Etüt Eğitim Merkezi Öğretmenlerinin Sorumlulukları Bir Durum Çalışması,,2014 |
Hakemli , AKAR TUBA,GÜNDOĞDU KERİM , Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Tutumları ile Duygusal Zekaları Arasındaki İlişki,8,2010 |
Hakemli , ŞİRİNKAN AHMET,GÜNDOĞDU KERİM , Öğretmenlerin İlköğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programı ve Planlarına İlişkin Algıları,1,2011 |
Hakemli , TURAN ZEYNEP,KÜÇÜK SEVDA,GÜNDOĞDU KERİM , Öğretmen Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı Mevcut ve Beklenen Durum,,2013 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,SİLMAN FATOŞ,OZAN CEYHUN , A Comparative Study on Perception of Teachers on the Use of Computers in Elementary Schools of Turkey and TRNC,,2011 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,KIZILTAŞ EMİNE , Kariyer Basamaklarında Yükselme Sistemi ve Sınavına İlişkin Uzman Öğretmen Görüşleri,5,2008 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,YILDIRIM ALİ , Voices of home and school on democracy and human rights education at the primary level a case study,12,2010 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM , Candidate Teachers Attitudes Concerning Human Rights Education in Turkey,10,2011 |
Hakemli , BAY ERDAL,GÜNDOĞDU KERİM,KAYA HALİL İBRAHİM , The perceptions of prospective teachers on the democratic aspects of the constructivist learning environment,9,2010 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM , A Case Study Promoting self regulated learning in early elementary grades,3,2006 |
Hakemli , ÇELİK MERYEM,GÜNDOĞDU KERİM , Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimin Tarihsel Gelişimi,6,2007 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM , The effect of constructivist instruction on prospective teachers attitudes toward human rights education,3,2010 |
Hakemli , OZAN CEYHUN,KÖSE ERDOĞAN,GÜNDOĞDU KERİM , Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi,12,2012 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,KIZILTAŞ EMİNE,ÇİMEN NESRİN , Seviye belirleme sınavına SBS ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri Erzurum il örneği,1,2010 |
Hakemli , BAŞCI ZEYNEP,GÜNDOĞDU KERİM , Öğretmen Adaylarının Drama Dersine İişkin Tutumları ve Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği,5,2011 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,Çimen Nesrin,turan serap , Öğretmen adaylarının kamu personeli seçme sınavına KPSS ilişkin görüşleri,8,2008 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM , An Action Research on Employing Constructivist Multi Assessment Strategy in Teacher Education,10,2015 |
Hakemli , RUKİYE AYDOĞAN,GÜNDOĞDU KERİM , ilkokul öğrencilerine yönelik hazırlanan bir sorumluluk programının yansımaları Bir eylem araştırması,7,2015 |
Hakemli , GÜNDOĞDU KERİM,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,ALTIN MEHMET,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ , Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi Problemler ve Öneriler,,2015 |
Uluslararası , Özet bildiri , Çetin Yavuz,GÜNDOĞDU KERİM,7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019),13.10.2019 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Aydoğan Rukiye,GÜNDOĞDU KERİM,7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019),13.10.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , AKAR VURAL RUKEN,Dönmez Burcu,Güven Hasret,GÜNDOĞDU KERİM,6th International Eurasian Educational Research Congress,23.06.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN,6TH INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS,23.06.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN,6th InternationalEurasian Educational Research Congress,23.06.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , Çelik Berkay,GÜNDOĞDU KERİM,7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019),30.10.2019 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Aksoy Ruskat Merve,Karabacak Gökhan,Öner Hatice,GÜNDOĞDU KERİM,II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019),31.10.2019 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Çayan Anıl,Uykun Özge,GÜNDOĞDU KERİM,II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019),31.10.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,Koç Belma,30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi,27.10.2019 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Aksoy Ruskat Merve,GÜNDOĞDU KERİM,III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ,26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Uykun Özge,GÜNDOĞDU KERİM,III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ,26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Kolan Halil İbrahim,GÜNDOĞDU KERİM,III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ,26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZDEMİR ADEM,KOÇ YASEMİN,GÜNDOĞDU KERİM,XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,ŞAHİN YAĞMUR,UYSAL SELAMİ,SARAÇ LÜTFİ,6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), |
Uluslararası , Tam metin bildiri , MADRAN Figen,GÜNDOĞDU KERİM,6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018),28.12.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM,6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018), |
Uluslararası , Özet bildiri , ÇENGEL MELTEM,GÜNDOĞDU KERİM,Ejer Congress,15.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Dönmez Burcu,GÜNDOĞDU KERİM,II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu,14.09.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Uysal Selami,GÜNDOĞDU KERİM,3. International Conference: The East of the West, The West of the Eas,20.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,Dönmez Burcu,Güven Hasret,Payza Türkü,3. International Conference: The West of the East, The East of The West,20.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , MADRAN FİGEN,GÜNDOĞDU KERİM,27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,01.10.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , SERT MERVE,GÜNDOĞDU KERİM,27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,01.10.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , UYSAL SELAMİ,GÜNDOĞDU KERİM,27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,01.10.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , GÜVEN HASRET,GÜNDOĞDU KERİM,27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,01.10.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , AYDOĞAN RUKİYE,GÜNDOĞDU KERİM,XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences,25.01.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , AYTAÇLI BERRAK,GÜNDOĞDU KERİM,XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences,25.01.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , MADRAN FİGEN,GÜNDOĞDU KERİM,ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ-AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ,26.10.2018 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÇETİN ESEN,SARIDOĞAN ELİF,GÜNDOĞDU KERİM,ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ-AFYON KOCATEPE ÜNİVESRİTESİ,26.10.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , YILDIRIM CENGİZ,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,GÜNDOĞDU KERİM,AYTAÇLI BERRAK,AYDOĞAN RUKİYE,ALTAY BETÜL,Conference of the International Journal of Arts Sciences, |
Uluslararası , Özet bildiri , AKAR TUBA ZEYNEP,EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM,INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST,04.07.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM,26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,20.04.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM,26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,20.04.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , UYSAL SELAMİ,GÜNDOĞDU KERİM,5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresine (ICCI/EPOK-2017),26.10.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM,5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresine (ICCI/EPOK-2017),26.10.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , DÖNMEZ BURCU,GÜNDOĞDU KERİM,5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI – 2017),26.10.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , Ceylan Veysel,GÜNDOĞDU KERİM,INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST,26.11.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , Yüksel Sezin,GÜNDOĞDU KERİM,INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST,26.11.2017 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , Türkan Dilek,GÜNDOĞDU KERİM,Eğitimde gelecek arayışları: Dünden bugüne Türkiye'de beceri, ahlak ve değerler eğitimi,16.10.2016 |
Ulusal , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,AKYOL BERTAN,25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, |
Uluslararası , Özet bildiri , BAY ERDAL,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KAYA HALİL İBRAHİM,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN,GÜNDOĞDU KERİM,1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, |
Uluslararası , Sözlü Bildiri , AKYOL BERTAN,AKAR VURAL RUKEN,GÜNDOĞDU KERİM,IX. European Conference on Social andBehavioral Sciences, |
Uluslararası , Özet bildiri , AKYOL BERTAN,Yüksel Sezin,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN,IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,ÇELİK BERKAY,HANCI YANAR BURCU,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,Gürel Dönük Gizem,ICCI EPOK 4th International Conference on Curriculum and Instruction, |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,ICCI-EPOK, 4th International Conference on Curriculum and Instruction, |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,Dönmez Burcu,XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,ALTIN MEHMET,ALTAY BETÜL,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,EKEN MUHAMMED,ÇENGEL MELTEM,XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, |
Ulusal , Tam metin bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,04.06.2001 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , BAY ERDAL,OZAN CEYHUN,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM,TAŞGIN ADNAN,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KÖSE ERDOĞAN,Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II,01.05.2010 Erişim Linki |
Uluslararası , Tam metin bildiri , BAY ERDAL,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM,KÖSE ERDOĞAN,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN,Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve SorunlarıSempozyumu II,03.05.2010 Erişim Linki |
Uluslararası , Özet bildiri , GÖÇER GÜRKAN,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,GÜNDOĞDU KERİM,THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION,01.10.2015 |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,HANCI YANAR BURCU,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ÇIRAKOĞLU MURAT,THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION,20.10.2015 |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,HANCI YANAR BURCU,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ÇIRAKOĞLU MURAT,THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION,01.10.2015 |
Uluslararası , Özet bildiri , GÜNDOĞDU KERİM,YAKAR ALİ,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,GÖÇER GÜRKAN,VII. INTERNATIONAL CONGRESS ONF EDUCATIONAL RESEARCH,22.12.2015 |
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlikleri,GÜNDOĞDU KERİM,KORKMAZ ZEHRA SEDEF,Hasan Hüseyin Şahan- Adnan Küçükoğlu,2019,9786050370409 |
Program Geliştirme , Kitap Tercümesi , Bölüm(ler),Veriye Dayalı Karar Verme,BAŞARAN SEMRA,Gündoğdu, Kerim,2018,978-605-241-106-3 |
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Bilgisyar destekli öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,OZAN CEYHUN,Oral, Behçet,2018,978-605-364-182-7 |
LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),MASTERY LEARNING MODEL,KILIÇ DURMUŞ,GÜNDOĞDU KERİM,KAYABAŞI YÜCEL,Zeki Kaya, Selçuk Akdemir,2016,978-975-01577-2-1 |
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAMLARI ve UYGULAMADAKİ YANSIMALARI , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),GAGNE'NİN ÖĞRETİM DURUMLARI MODELİ,GÜNDOĞDU KERİM,Gülay EKİCİ,2016,978-605-318-423-2 |
Kaynaştırma Sınıfı The Inclusive Classroom , Kitap Tercümesi , Bölüm(ler),Tüm Öğrenciler İçin Etkili Farklılaştırılmış Öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,Mustafa Şahin, Taner Altun,2016,978-605-320-352-0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ , Ders Kitabı , Bölüm(ler),EĞİTİM PROGRAMI: TASARIMI VE GELİŞTİRİLMESİ,GÜNDOĞDU KERİM,ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ,2014, |
Ölçme ve değerlendirme , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Ölçülebilir öğrenme amaçlarının oluşturulması,GÜNDOĞDU KERİM,Emin Karip,2013,978-9944-919-25-8 |
Öğrenme Öğretme: kursamlar, yaklaşımlar modeller , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Tam Öğrenme,KILIÇ DURMUŞ,GÜNDOĞDU KERİM,KAYABAŞI YÜCEL,Zeki Kaya,2012,978-605-364-277-0 |
Effective democracy and human rights education in elementary schools Cross cultural reflections from two selected schools in Turkey and in the U S A , Bilimsel Kitap , Tümü,,GÜNDOĞDU KERİM,,2010,978-3-639-13414-8 |
INTERNATIONAL HANDBOOK ON APPLYING SELF REGULATED LEARNING IN DIFFERENT SETTINGS , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Chapter 15. A case study: Promoting Self-Regulated Learning in Early Elementary Grades.,GÜNDOĞDU KERİM,Jesús de la Fuente Arias & Mourad Ali Eissa,2010,978-84-614-2410-8 Erişim Linki |
Eğitim Bilimine Giriş , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Bir Meslek Olarak Öğretmenlik ve Etkili Öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,SİLMAN FATOŞ,Zühal Cafoğlu,2007, |
International Journal of Psycho-Educational Sciences , Dergi , ,2019 |
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi/International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) , Dergi , Yrd. Editör,2018 |
Program Geliştirme , , Editör,2018 |
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi / International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) , Dergi , Editör,2018 |
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (International Journal of Turkish Literature Culture Education) , Dergi , Yayın Kurulu Üyeliği,2018 |
International Journal of Psycho Educational Sciences , Dergi , Yrd. Editör,2018 |
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Yrd. Editör,2017 |
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Dergi , Yayın Kurulu Üyeliği,2015 |
KTÜ - SBE - Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergİsi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Bildiri Kitabı , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
İlköğretim Online (elektronik) , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Journal of Education and Training Studies , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTIONAL STUDIES , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Eğitim ve Bilim , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
ADÜ Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Eğitimde Kuram ve Uygulama , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Elemantary Education Online , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Anadolu Doğa Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
MAKU Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Eğitimde Kuram ve Uygulama , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |