2024 Scratch, computational thinking, and grit: At the beginning, during, and after the COVID-19 Pandemic Instructional Technology and Lifelong Learning ARABACıOĞLU TANER |
2024 Integrating Computational Thinking into Mathematics Education: Its Effects on Achievement, Motivation, And Learning Strategies BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ ONUR TOP ARABACıOĞLU TANER |
2023 The Effect of Gamification on Math Achievement, Motivation, and Learning Strategies in Flipped Classrooms International Journal of Education & Literacy Studies PEHLIVAN FATMA ARABACıOĞLU TANER |
2023 Implications from a Modelling based Flipped Mathematics Course International e-Journal of Educational Studies ÖZEN ÜNAL DENIZ YAZıCı ERSEN ARABACıOĞLU TANER |
2023 E-learning system usage continuance intention of adult learners: A data mining approach International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE) ARABACıOĞLU TANER |
2022 Homojen ve heterojen gruplardaki öğretmen adaylarının STEM ürünlerinin incelenmesi Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi (ESTÜDAM) Eğitim Dergisi HIĞDE EMRAH AKTAMıŞ HILAL YAZıCı ERSEN ÖZEN ÜNAL DENIZ ARABACıOĞLU TANER ŞEN HANIFE CAN DALGıÇ EKIN |
2021 Bilgi İşlemsel Düşünme: Bir Sistematik Alanyazın Taraması Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi ONUR TOP ARABACıOĞLU TANER |
2021 Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Teknolojileri Kullanım Düzeylerinin Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Açısından İncelenmesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi SAFA BERNA SULTAN ARABACıOĞLU TANER |
2020 Flipped Classroom Experiences of Preservice Teachers: Implications from a Mathematics Course Bartın University Journal of Faculty of Education ARABACıOĞLU TANER YAZıCı ERSEN ÖZEN ÜNAL DENIZ |
2020 Sosyal Bilimler Alanında Yapılmış Dönüştürülmüş Sınıf Araştırmalarının İçerik Analizi İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi PEHLIVAN FATMA ARABACıOĞLU TANER |
2020 Öğretmen ve öğretmen adaylarının STEM alanlarına yönelik tutumlarının ve STEM öğretimi yönelimlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi HIĞDE EMRAH AKTAMıŞ HILAL ARABACıOĞLU TANER ŞEN HANIFE CAN ÖZEN ÜNAL DENIZ YAZıCı ERSEN |
2019 İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Trakya Eğitim Dergisi ORAL AYŞE HILAL ARABACıOĞLU TANER |
2017 ÖĞRETMEN ADAYLARININ FACEBOOK KULLANIMININ MODELLENMESİ Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi ARABACıOĞLU TANER ÇAKıR ÖZLEM |
2016 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BölümüÖğretim Elemanlarının Alan Öğretmeni Yeterliklerineİlişkin Düşünceleri Kuramsal Eğitimbilim Dergisi SARACALOĞLU ASUMAN SEDA DURSUN FEVZI ARABACıOĞLU TANER |
2015 ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNET ve FACEBOOK KAVRAMLARINA İLİŞKİN MECAZLARI Eğitim Teknolojileri Araştırmaları ARABACıOĞLU TANER GÖKDAŞ İBRAHIM |
2015 ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB PEDAGOJİK İÇERİK BİLGİSİ ALGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ Kastamonu Eğitim Dergisi ARABACıOĞLU TANER DURSUN FEVZI |
2014 USING FACEBOOK AS A LMS Turkish Online Journal ofEducational Technology ARABACıOĞLU TANER AKAR VURAL RUKEN |
2013 Bilişim Teknolojisi Öğretmenlerinin Modüler Eğitim Programınaİlişkin Görüşleri Aydın İlinde Bir Durum Çalışması İlköğretim Online ARABACıOĞLU TANER |