Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi V2

akan.yanik adu.edu.tr

Doç.Dr.
Akan Yanık

Atça Meslek Yüksekokulu
Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Pr.

CV (PDF)


2023 Under the Shadow of Culture and Politics: Understanding LGBTQ Social Media Activists’ Perceptions, Concerns, and Strategies
SAGE Publications

2022 Fear of surveillance: Examining Turkish social media users’ perception of surveillance and willingness to express opinions on social media
Mediterranean Politics

2021 Bir İletişim Türü Olarak Yazılı İletişim: Üniversite Öğrencilerinin Mektuplarına Yönelik Nitel Bir İnceleme
Selçuk İletişim

2021 Akıllı Telefon Bağımlılığında Sosyal Medya ve Oyunların Etkilerini Anlamak
Uluslararası Halkbilimi Araştırmaları Dergisi

2021 İdeolojik Bir Söylem Olarak Slogan Üzerine Düşünmek: Türkiye’de Mart 2019 Yerel Seçimlerinde Kullanılan Parti Sloganları Üzerine Kıyaslayıcı Bir Analiz
Erciyes İletişim Dergisi

2019 E-ÖĞRENME OYUNLARINDA ALGILANAN HAZ VE BİLGİ GELİŞİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: EGAMEFLOW ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama Dergisi
AKAN YANIK MİKAİL BATU
2019 Yeni Medyada Aktivizm Hareketleri Üzerine Zengin Medya Kısır Aktivizm Tartışmaları
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
AKAN YANIK MİKAİL BATU
2017 Sosyal Medyada Yükselen Nefret Söyleminin Temelleri
Global Media Journal
AKAN YANIK
2017 Otel Web Tasarımı ve Web Bağlılığının Online Satın Alma Niyetine Etkisi: Dubai’deki İş Gezginleri Üzerine Bir Araştırma
International Review of Economics and Management
AKAN YANIK
2017 Nullius in Verba: Hakikati Bul
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
ATİLA YÜKSEL AKAN YANIK
2017 BİR SÜPERPANOPTİKON OLARAK YENİ MEDYA: YENİ MEDYA IŞIĞINDA GÖZETİMİN ELEŞTİRİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
AKAN YANIK
2017 BULUT BİLİŞİM İLE SOSYAL SERMAYE ARASINDAKİ TEKNİK İLİŞKİNİN İŞ TATMİNİNE ETKİSİ
Journal of International Social Research
AKAN YANIK
2016 Yeni Medya Nedir Ne Değildir
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
AKAN YANIK
2016 18 YÜZYIL BATI FELSEFESİYLE YARATILAN ORYANTALİST TÜRK İYE İMAJI VE SİNEMAYA YANSIMALARI IMDB ÜZERİNDE BİR ANALİZ
The Journal of Academic Social Science Studies
AKAN YANIK
2016 Yeni Medyalardaki Akış Deneyiminin Risk Algısı Ve Online Turistik Satınalma Niyetine Etkisi
Journal of Academic Social Science Studies
AKAN YANIK
2016 Turizmde Şikâyet Yönetim Sistemlerinden Müşteri Memnuniyeti Yaratmak Palandöken Kayak Tesisleri Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
AKAN YANIK
2015 BIG DATA SYSTEMS BUSINESS INTELLIGENCE AND PUBLIC RELATIONS
Journal of International Social Research
AKAN YANIK AYLİN GÖZTAŞ
2015 Dimensional comparatives of organizational citizenship and emotional labor A study on accommodation companies
International Journal of Human Sciences
ÜLKER ÇOLAKOĞLU GÜLSEREN YURCU HAKAN ATAY AKAN YANIK
2013 BÜROLARDA TEKNOLOJİK AĞ TEMELLİ YÖNETİM ANLAYIŞININ YARATTIĞI LİDERLİK DAVRANIŞ ALGISI VE İŞ DOYUMU: KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEKİ BÜROLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
SONGÜL YANIK AKAN YANIK AYŞEGÜL ASLIHAN CİVEK
2010 Pozitivist Modern Bilimsel Yaklaşımın Eleştirisi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
AKAN YANIK
Uluslararası Tam metin bildiri
30.04.2019 Digital Tourism: The Digital Transformation in the tourism and hospitality industry / International Congress on Digital Transformation in Tourism 2019

Uluslararası Tam metin bildiri
15.12.2019 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İdeolojik Söylem: Türkiye’xxde 2019 Yerel Seçiminde Kullanılan Sloganlar Üzerine Bir Analiz / XI. International Congress on Scocial Sciences, China to Adriatic

Uluslararası Tam metin bildiri
25.12.2019 Akıllı Telefon Bağımlılığında Mobil Oyunlar ve Sosyal Ağların Psikolojik Etkilerinin Karşılaştırılması / TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Uluslararası Tam metin bildiri
25.12.2019 Ters-Yüz Öğrenme Yaklaşımı: Udemy Platformu Destekli Web Tasarım Eğitimi / TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES

Uluslararası Tam metin bildiri
30.07.2019 TÜRKİYE’DE SİYASİ ARENADA İKNA OLGUSUNUN YENİ REVİZYONU ALGI YÖNETİMİ: 2019 YEREL SEÇİMLERİNDE CUMHUR İTTİFAKININ POLİTİK REKLAMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ / INTERNATIONALAGEAN SYMPOSIUMON INNOVATIVEINTERDISCIPLINARYSCIENTIFIC RESEARCHES

Uluslararası Tam metin bildiri
25.08.2019 SİYASAL İLETİŞİM SÜRECİNDE SLOGAN KULLANIMI: 31 MART 2019 TÜRKİYE YEREL SEÇİMLERİNDE, PARTİLERİN SEÇİM SLOGANLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ / ULUSLARARASI EGE DİSİPLİNLERARASI İNOVATİF BİLİMSELARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU

Uluslararası Özet bildiri
20.12.2018 IMPROVING CUSTOMER LOYALTY VIA GAMIFICATION: CONCEPTS, TECHNOLOGIES AND MARKETING CASES / 1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18)

Uluslararası Tam metin bildiri
30.12.2018 Sosyal Medya Ortamında Siyasal İletişim: 24 Haziran 2018 Seçimlerinde Cumhurbaşkanı Adaylarının Twitter Hesaplarındaki Paylaşımlarının Değerlendirilmesi / Birinci Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi (ICCDSS)

Uluslararası Tam metin bildiri
15.11.2017 TERTIUS GAUDENS EKONOMİSİ: YENİ EKONOMİDE BİLGİ GİRİŞİMCİLİĞİ VE BÜYÜK VERİ / Uluslararası EUREFE Kongresi 2017

Uluslararası Tam metin bildiri
15.12.2016 Eğitimde Teknolojiyle Etkinleştirilen Fırsatlar Sanal ve Zenginleştirilmiş Gerçeklik Sistemlerinin İletişim Eğitiminde Kullanımı / ISVET-2016 International Symposium on Post-Secondary Vocational Education and Training

Uluslararası Özet bildiri
15.07.2016 Uzaktan ve Harmanlanmış Eğitim Modelleri ADIM Üniversiteleri Örneği / 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER)

Uluslararası Tam metin bildiri
10.10.2008 Geleceğin Teknolojilerinin Yaratacağı Kurumsal Yabancılaşma ve Yeni Bin Yılın İnsan Kaynağının Dugusal Zeka Karakteristiği / 2. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EMOTIONAL INTELLIGENCE AND COMMUNICATION

2022 GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE GASTRONOMİNİN İZLERİ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),GASTRONOMİ VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİNİ ANLAMAK
YANIK AKAN
Eğitim,Çulla, Osman
978-625-7590-98-3
2021 KAMU VE ÖZEL SEKTÖRDE BLOKZİNCİR TEKNOLOJİSİ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),BLOK ZİNCİR TEKNOLOJİLERİ VE YENİ DAĞITIK BİLGİ İŞLEM ANLAYIŞI
YANIK AKAN
Nobel,Durukal, Onur
978-625-7589-91-8
2020 YENİ MEDYANIN DİJİTAL TOPLUMU SOSYAL MEDYA & ÖDÜLLÜ KAMPANYALAR , Bilimsel Kitap , Tümü,
BATU MİKAİL, YANIK AKAN
IKSAD,Batu Mikail, Yanık Akan
978-625-7139-39-7 Erişim Linki
2020 Turizm Güvenliği , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Turizm Endüstrisinde Güvenliğin Psikolojisi ve Terörizm Bağlamında Proaktif Güvenlik Anlayışının Önemi
YANIK AKAN, YÜKSEL ATİLA
Gazi Kitabevi,Dündar Yusuf; Bahar, Ozan
978-625-7045-49-0
2019 TURİZMİN TEMELLERİ: KÜLTÜREL DEĞERLER, PAZARLAMA ve İLETİŞİM , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Turizm Pazarlaması Kapsamında Önemli Günler İçin Kentsel Sembollerin Kullanımı
BATU MİKAİL,YANIK AKAN
İksad,Akmeşe, Kadrive Alev
978-625-7029-55-1 Erişim Linki
2019 MULTİDİSİPLİNER PERSPEKTİFTEN PSİKOLOJİ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),SORUNLU AKILLI TELEFON KULLANIMI VE ÖNE ÇIKAN PSİKOPATOLOJİLERİN SİSTEMATİK GÖZDEN GEÇİRİLMESİ
YANIK AKAN,BATU MİKAİL
İksad,Mercan, Yeliz
978-625-7029-80-3 Erişim Linki
2018 Kent Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar ve Etkin Belediyecilik Yöntemleri , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Akıllı Şehirler için Yeni Medya Destekli İş Sağlığı ve Güvenliği Uygulamaları
TUNCA RECAİ,YANIK AKAN,ERDEN MUAMMER
Nobel,Mehmet Mecek, Bekir Parlak
978-605-7895-11-0
2017 Yeni Bilgi Yönetimi , Bilimsel Kitap , Tümü,
YANIK AKAN
Ekin Yayınevi,Yanık, Akan
978-605-327-546-6
2016 İLETİŞİMDE POST YAZILAR , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Bir İş Zeka Sistemi Olarak Veritabanları: GSM Şirketlerinin Veritabanı İncelemesi
YANIK AKAN
LİTERATÜRK,Göztaş Aylin
978-606-337-109-0
2016 Sosyal Bilimlerde Stratejik Araştırmalar , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Kinect Teknolojisinin İletişim Öğrencileri Açısından Kullanım Potansiyeli: Beden Dili Dersine Yönelik Yazılım Tasarımı
YANIK AKAN,CHENG CHE WEI
LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING,Tüfekçi Ömer Kürşad
978-3-659-95773-4
2015 Bilimsel Araştırma Yöntemleri , Bilimsel Kitap , Tümü,
YÜKSEL ATİLA,YANIK AKAN,ARSLAN AYAZLAR REYHAN
Seçkin,
978-975-02-3391-3
2014 Creating Experience Value in Tourism , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Co-creation of Value and Social Media: How?
YÜKSEL ATİLA,YANIK AKAN
CABI,Prebensen Nina K., Chen Joseph S., Uysal Muzaffer
978-1-78064-348-9