2025 A Control-Value Theory Lens on Middle School Students Emotions in Project-Based Learning Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ÇELEBI ARZUM BUSE |
2024 Examining talk moves of science teacher’s through communicative approach Research in Science & Technological Education YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TÜRKSEVEN GÜLEÇ CANAN |
2022 Investigating the relationships between self-efficacy for argumentation and critical thinking skills Journal of Science Teacher Education YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM KıRAN RABIYA |
2021 The Effects of Inquiry-Based Learning on Students’ Learner Autonomy and Conceptions of Learning Journal of Turkish Science Education, YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM DEMIRCI NIYMET |
2021 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Diyaloglarındaki İletişim Eylemleri Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi YAĞCı TUGAY YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM |
2021 Development of Self-Efficacy for Argumentation Scale Journal of Theoretical Science KıRAN RABIYA YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM |
2018 Effects of Technology-Enhanced Metacognitive Learning Platform on Students’ Monitoring Accuracy and Understanding of Electricity Journal of Baltic Science Education YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN |
2016 Aktif Doğrudan veya Yapılandırılmış Buluş Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Yönelimlerinin Belirlenmesi Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM FEYZIOĞLU BURAK DEMIRCI NIYMET |
2016 Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course Kastamonu Eğitim Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN BULDUR SERKAN AYDOĞDU BÜLENT |
2015 Pre Service Science Teachers Pedagogical Orientations of Science Inquiry Continuum Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM |
2014 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Fen Deneylerinin Açıklık Düzeyi Hakkındaki Görüşleri İlköğretim Online Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN GÜLDALı SIBEL |
2014 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi TATAR NILGÜN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM BULDUR SERKAN AYDOĞDU BÜLENT |
2014 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel Modelleri Öz Yeterlik İnançları ve Öğrenme Yaklaşımları On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM FEYZIOĞLU BURAK KÜÇÜKÇıNGı AYNUR |
2013 Sınıf ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin 5E Öğrenme Modeliyle İlgili Farkındalıkları Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM DEMIRCI NIYMET |
2013 The Effect of Computer assisted Learning Integrated with Metacognitive Prompts on Students Affective Skills Journal of Science Education and Technology TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM |
2013 Monitoring Students Goal Setting and Metacognitive Knowledge in Technology Enhanced Learning with Metacognitive Prompts Computers in Human Behaviour YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN |
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarına Etkisi Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER |
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Üst Bilişlerine Etkisi Türk Fen Eğitimi Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER |
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareketle İlgili Kavramsal Anlamalarına Etkisi International Online Journal of Educational Sciences YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER KOCAKÜLAH MUSTAFA SABRI |
2012 Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Yapısal Özelliklerine Göre İncelenmesi Education and Science YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN |
2012 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel Modelleri Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri TATAR NILGÜN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM BULDUR SERKAN AKPıNAR ERCAN |
2012 Science Teachers Beliefs as Barriers to Implementation of Constructivist Based Education Reform Journal of Baltic Science Education YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM |
2012 İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi Kuramsal Eğitimbilim Dergisi AYDOĞDU BÜLENT TATAR NILGÜN YıLDıZ EYLEM BULDUR SERKAN |
2011 SU OKULU Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinde Su Farkındalığı Oluşturmaya Yönelik Bir Uygulama Milli Eğitim Dergisi AKPıNAR ERCAN KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL YıLDıZ EYLEM ÖZTÜRK CAN YıLMAZ YUSUF KARADENIZ ABDULKADIR |
2011 Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Milli Eğitim Dergisi AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM TATAR NILGÜN ERGIN ÖMER |
2011 Elementary School Students Water Awareness International Research in Geographical and Environmental Education ÜNAL ÇOBAN GÜL AKPıNAR ERCAN KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2011 Yetişkinler için Yapılan Uygulamalı Çevre Eğitimine Bir Örnek Su Farkındalığı Eğitimi Türk Fen Eğitimi Dergisi CAPPELLARO EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2010 Yetişkinlere Yönelik Su Kullanımı Anketi nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Aile ve Toplum Dergisi YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN ÜNAL ÇOBAN GÜL CAPPELLARO EVREN ERGIN ÖMER |
2010 İlköğretim seviyesinde suya dayalı çevre problemlerine karşı duyarlılığı artırma ve bilgilendirme çalışmaları üzerine bir araştırma Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN |
2009 A Study on Developing a Self Efficacy Scale towards Science and Technology EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2009 İlköğretim Öğrencileri İçin Geliştirilen Biliş Üstü Ölçeği nin Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN ERGIN ÖMER |
2008 Fen Eğitiminde Proje Çalışmaları ve Bilim Şenliklerine Yansımaları Çağdaş Eğitim Dergisi AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM AKPıNAR DILEK ERGIN ÖMER |
2007 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi Çağdaş eğitim dergisi AYDOĞDU BÜLENT YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN ERGIN ÖMER |
2007 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi YıLDıZ EYLEM AYDOĞDU BÜLENT AKPıNAR ERCAN ERGIN ÖMER |
2007 Bilişüstü ve Fen Öğretimi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2007 Üst Bilişe Yönelimli Sınıf Çevresi Ölçeği Fen (ÜBYSÇÖ-F)'in Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması Eurasian Journal of Educational Research YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2006 Açık Uçlu Deney Tekniğinin Öğrencilerin Laboratuvara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması Buca Eğitim Fakültesi Dergisi AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM |
2006 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Deney Tekniğine İlişkin Görüşleri Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2006 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Buca Eğitim Fakültesi Dergisi AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER |
2006 Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerinin amaçlarına yönelik tutumları Türk Fen Eğitimi Dergisi YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN AYDOĞDU BÜLENT ERGIN ÖMER |