Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi V2

eylemyildiz adu.edu.tr

Prof.Dr.
Eylem Yıldız Feyzioğlu

Eğitim Fakültesi
Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı

CV (PDF)


Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2025 A Control-Value Theory Lens on Middle School Students Emotions in Project-Based Learning
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ÇELEBI ARZUM BUSE
2024 Examining talk moves of science teacher’s through communicative approach
Research in Science & Technological Education
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TÜRKSEVEN GÜLEÇ CANAN
2022 Investigating the relationships between self-efficacy for argumentation and critical thinking skills
Journal of Science Teacher Education
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM KıRAN RABIYA
2021 The Effects of Inquiry-Based Learning on Students’ Learner Autonomy and Conceptions of Learning
Journal of Turkish Science Education,
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM DEMIRCI NIYMET
2021 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Diyaloglarındaki İletişim Eylemleri
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
YAĞCı TUGAY YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM
2021 Development of Self-Efficacy for Argumentation Scale
Journal of Theoretical Science
KıRAN RABIYA YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM
2018 Effects of Technology-Enhanced Metacognitive Learning Platform on Students’ Monitoring Accuracy and Understanding of Electricity
Journal of Baltic Science Education
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN
2016 Aktif Doğrudan veya Yapılandırılmış Buluş Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Yönelimlerinin Belirlenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM FEYZIOĞLU BURAK DEMIRCI NIYMET
2016 Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course
Kastamonu Eğitim Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN BULDUR SERKAN AYDOĞDU BÜLENT
2015 Pre Service Science Teachers Pedagogical Orientations of Science Inquiry Continuum
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM
2014 Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Fen Deneylerinin Açıklık Düzeyi Hakkındaki Görüşleri
İlköğretim Online Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN GÜLDALı SIBEL
2014 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TATAR NILGÜN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM BULDUR SERKAN AYDOĞDU BÜLENT
2014 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel Modelleri Öz Yeterlik İnançları ve Öğrenme Yaklaşımları
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM FEYZIOĞLU BURAK KÜÇÜKÇıNGı AYNUR
2013 Sınıf ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin 5E Öğrenme Modeliyle İlgili Farkındalıkları
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM DEMIRCI NIYMET
2013 The Effect of Computer assisted Learning Integrated with Metacognitive Prompts on Students Affective Skills
Journal of Science Education and Technology
TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM
2013 Monitoring Students Goal Setting and Metacognitive Knowledge in Technology Enhanced Learning with Metacognitive Prompts
Computers in Human Behaviour
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarına Etkisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Üst Bilişlerine Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER
2012 5E Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareketle İlgili Kavramsal Anlamalarına Etkisi
International Online Journal of Educational Sciences
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM ERGIN ÖMER KOCAKÜLAH MUSTAFA SABRI
2012 Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Yapısal Özelliklerine Göre İncelenmesi
Education and Science
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM TATAR NILGÜN
2012 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel Modelleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
TATAR NILGÜN YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM BULDUR SERKAN AKPıNAR ERCAN
2012 Science Teachers Beliefs as Barriers to Implementation of Constructivist Based Education Reform
Journal of Baltic Science Education
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM
2012 İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
AYDOĞDU BÜLENT TATAR NILGÜN YıLDıZ EYLEM BULDUR SERKAN
2011 SU OKULU Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinde Su Farkındalığı Oluşturmaya Yönelik Bir Uygulama
Milli Eğitim Dergisi
AKPıNAR ERCAN KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL YıLDıZ EYLEM ÖZTÜRK CAN YıLMAZ YUSUF KARADENIZ ABDULKADIR
2011 Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Milli Eğitim Dergisi
AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM TATAR NILGÜN ERGIN ÖMER
2011 Elementary School Students Water Awareness
International Research in Geographical and Environmental Education
ÜNAL ÇOBAN GÜL AKPıNAR ERCAN KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2011 Yetişkinler için Yapılan Uygulamalı Çevre Eğitimine Bir Örnek Su Farkındalığı Eğitimi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
CAPPELLARO EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2010 Yetişkinlere Yönelik Su Kullanımı Anketi nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Aile ve Toplum Dergisi
YıLDıZ FEYZIOĞLU EYLEM AKPıNAR ERCAN ÜNAL ÇOBAN GÜL CAPPELLARO EVREN ERGIN ÖMER
2010 İlköğretim seviyesinde suya dayalı çevre problemlerine karşı duyarlılığı artırma ve bilgilendirme çalışmaları üzerine bir araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
KÜÇÜKCANKURTARAN EVREN ÜNAL ÇOBAN GÜL YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN
2009 A Study on Developing a Self Efficacy Scale towards Science and Technology
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
TATAR NILGÜN AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2009 İlköğretim Öğrencileri İçin Geliştirilen Biliş Üstü Ölçeği nin Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN TATAR NILGÜN ERGIN ÖMER
2008 Fen Eğitiminde Proje Çalışmaları ve Bilim Şenliklerine Yansımaları
Çağdaş Eğitim Dergisi
AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM AKPıNAR DILEK ERGIN ÖMER
2007 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
Çağdaş eğitim dergisi
AYDOĞDU BÜLENT YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN ERGIN ÖMER
2007 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
YıLDıZ EYLEM AYDOĞDU BÜLENT AKPıNAR ERCAN ERGIN ÖMER
2007 Bilişüstü ve Fen Öğretimi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2007 Üst Bilişe Yönelimli Sınıf Çevresi Ölçeği Fen (ÜBYSÇÖ-F)'in Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eurasian Journal of Educational Research
YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2006 Açık Uçlu Deney Tekniğinin Öğrencilerin Laboratuvara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM
2006 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Deney Tekniğine İlişkin Görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2006 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
AKPıNAR ERCAN YıLDıZ EYLEM ERGIN ÖMER
2006 Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerinin amaçlarına yönelik tutumları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
YıLDıZ EYLEM AKPıNAR ERCAN AYDOĞDU BÜLENT ERGIN ÖMER