Uluslararası Tam metin bildiri Tunç Alev,Güler Ayşen,GÜNDOĞDU KERİM Okul Öncesi Okuma Yazma Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Bir Özel Okul Deneyimi II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ 18.12.2019 Erişim Linki |
Uluslararası Özet bildiri Çetin Yavuz,GÜNDOĞDU KERİM Shadow training: A case study for secondary educationsupport and training courses 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019) 13.10.2019 |
Uluslararası Tam metin bildiri Aydoğan Rukiye,GÜNDOĞDU KERİM Validity and reliability study of primary school active andhealthy life competence perception scale 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019) 13.10.2019 |
Uluslararası Özet bildiri AKAR VURAL RUKEN,Dönmez Burcu,Güven Hasret,GÜNDOĞDU KERİM Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Aidiyet Duygusu, Okulda Öznel İyi Oluş ve Akademik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi: Kesitsel Bir Çalışma 6th International Eurasian Educational Research Congress 23.06.2019 |
Uluslararası Özet bildiri EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN Öğretmen adaylarının günümüz dünya sorunlarına, insan haklarına ve eleştirel düşünme standartlarınıza ilişkin görüşleri 6TH INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 23.06.2019 |
Uluslararası Özet bildiri KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN İngilizce Hazırlık Programında Öğrenim Gören Yetişkin Öğrenenlerin Ev Ödevi Alışkanlıklarının Ve Okul Dışı Etkinliklerinin İncelenmesi: Betimsel Bir Araştırma 6th InternationalEurasian Educational Research Congress 23.06.2019 |
Uluslararası Özet bildiri Çelik Berkay,GÜNDOĞDU KERİM Developing An Attitude Scale Towards Graphics And Animation Lesson 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCIEPOK2019) 30.10.2019 |
Uluslararası Tam metin bildiri Aksoy Ruskat Merve,Karabacak Gökhan,Öner Hatice,GÜNDOĞDU KERİM 6. Sınıf İngilizce öğretim programının Eisner eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesi II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019) 31.10.2019 |
Uluslararası Tam metin bildiri Çayan Anıl,Uykun Özge,GÜNDOĞDU KERİM Yenilenen fen bilimleri öğretim programının eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesi II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresinde (UTEK 2019) 31.10.2019 |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,Koç Belma Ders dışı drama etkinliklerine ilişkin bir durum çalışması:hayatımı değiştiren öğretmen! 30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi 27.10.2019 |
Uluslararası Tam metin bildiri Aksoy Ruskat Merve,GÜNDOĞDU KERİM İngilizce 6. Sınıf Meslekler Ünitesi Öğretiminde Programlı Öğretime Dayalı Bir Ünite Program Tasarısı III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ 26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri Uykun Özge,GÜNDOĞDU KERİM Fen Bilimleri Dersi Canlılar ve Yaşam Konu Alanı Öğretiminde Bireyselleştirilmiş Öğretim Uygulaması: Bir Ünite Program Tasarısı III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ 26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri Kolan Halil İbrahim,GÜNDOĞDU KERİM Matematikte Kesirler Ünitesinde Kuantum Öğrenme Modeline Dayalı Bir Ünite Programı Tasarısı III. ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ 26.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası Özet bildiri ÖZDEMİR ADEM,KOÇ YASEMİN,GÜNDOĞDU KERİM Fen Eğitimi Akran Karşılaştırma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,ŞAHİN YAĞMUR,UYSAL SELAMİ,SARAÇ LÜTFİ Nitel Araştırma Yöntemleri Dersinin Nitel Olarak Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) |
Uluslararası Tam metin bildiri MADRAN Figen,GÜNDOĞDU KERİM Lise Almanca Öğretim Programının Paydaş Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) 28.12.2018 |
Uluslararası Özet bildiri KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM Adnan Menderes Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu İngilizce Hazırlık Programının Bellon ve Handler Modeline Göre Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK/ICCI-2018) |
Uluslararası Özet bildiri ÇENGEL MELTEM,GÜNDOĞDU KERİM Özdüzenlemeli Öğrenme Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması Ejer Congress 15.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri Dönmez Burcu,GÜNDOĞDU KERİM Hizmet İçi Eğitim İhtiyaç Analizi: Bilim ve Sanat Merkezi Örneği II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu 14.09.2018 |
Uluslararası Tam metin bildiri Uysal Selami,GÜNDOĞDU KERİM 2000-2017 Yılları Arasında Hizmet-İçi Eğitim Alanında Yayımlanan Makale Ve Tezlerin İçerik Analizi 3. International Conference: The East of the West, The West of the Eas 20.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri GÜNDOĞDU KERİM,Dönmez Burcu,Güven Hasret,Payza Türkü Bir Durum Çalışması: Kim Korkar Hain İstatistikten 3. International Conference: The West of the East, The East of The West 20.06.2018 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri MADRAN FİGEN,GÜNDOĞDU KERİM 2000-2017 YILLARI ARASINDA ALMANCA ÖĞRETİM PROGRAMLARI ALANINDA YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 01.10.2018 |
Uluslararası Tam metin bildiri SERT MERVE,GÜNDOĞDU KERİM TÜRKİYE’DE PROGRAM GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI VE ALANIN DÜNÜ, BUGÜNÜ VE YARINI 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 01.10.2018 |
Uluslararası Tam metin bildiri UYSAL SELAMİ,GÜNDOĞDU KERİM İDARİ PERSONELE YÖNELİK BİR HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMI İHTİYAÇ ANALİZİ: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 01.10.2018 |
Uluslararası Tam metin bildiri GÜVEN HASRET,GÜNDOĞDU KERİM Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Bir Hizmet İçi Eğitim Programı Taslağı Geliştirilmesi 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 01.10.2018 |
Uluslararası Özet bildiri AYDOĞAN RUKİYE,GÜNDOĞDU KERİM İLKOKUL DÜZEYİNDE DİJİTAL YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences 25.01.2018 |
Uluslararası Özet bildiri AYTAÇLI BERRAK,GÜNDOĞDU KERİM MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNDE DEĞERLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences 25.01.2018 |
Uluslararası Tam metin bildiri MADRAN FİGEN,GÜNDOĞDU KERİM ALMANCA DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİMİN UYGULANMASI ÜZERİNE BİR ÜNİTE PROGRAM TASARISI ÇALIŞMASI ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ-AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ 26.10.2018 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri ÇETİN ESEN,SARIDOĞAN ELİF,GÜNDOĞDU KERİM Eğitsel Eleştiri Modeline Göre İşaret Dili Dersi Programının Değerlendirilmesi ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ-AFYON KOCATEPE ÜNİVESRİTESİ 26.10.2018 |
Uluslararası Özet bildiri YILDIRIM CENGİZ,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,GÜNDOĞDU KERİM,AYTAÇLI BERRAK,AYDOĞAN RUKİYE,ALTAY BETÜL VIEWS OF TEACHERS AND STUDENTS ON THE DRESS CODES IN TURKEY: A CASE STUDY Conference of the International Journal of Arts Sciences |
Uluslararası Özet bildiri AKAR TUBA ZEYNEP,EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim alanında Akademik Eğilimlerin İncelenmesi: 2000-2017 INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST 04.07.2017 |
Uluslararası Özet bildiri EKEN MUHAMMED,GÜNDOĞDU KERİM HAZIRLIK SINIFI VE ÖZEL KURS ÖĞRENCİLERİ İLE ÖĞRETMENLERİNİN İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 20.04.2017 |
Uluslararası Özet bildiri KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM ÖĞRETİM ELEMANLARI VE ÖĞRENCİLERİ DİNLEME-KONUŞMA DERSİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOR? (ADÜ-YDYO ÖRNEĞİ) 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 20.04.2017 |
Uluslararası Özet bildiri UYSAL SELAMİ,GÜNDOĞDU KERİM BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (BÖTE) ÖĞRENCİLERİNİN WEB PEDAGOJİK İÇERİK BİLGİSİ, PROGRAM YAKLAŞIMLARI VE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresine (ICCI/EPOK-2017) 26.10.2017 |
Uluslararası Özet bildiri KARCI AKTAŞ CANAY,GÜNDOĞDU KERİM İNGİLİZCE ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresine (ICCI/EPOK-2017) 26.10.2017 |
Uluslararası Özet bildiri DÖNMEZ BURCU,GÜNDOĞDU KERİM 7. SINIF TÜRKÇE DERSİNDE AYRILIP BİRLEŞME TEKNİĞİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN TUTUM, ERİŞİ, ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİ VE BİLGİNİN KALICILIĞINA ETKİSİ 5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI – 2017) 26.10.2017 |
Uluslararası Özet bildiri Ceylan Veysel,GÜNDOĞDU KERİM Öğretmenlerin E-içerik Geliştirme Becerileri: Hizmetiçi Eğitim Deneyimi INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST 26.11.2017 |
Uluslararası Özet bildiri Yüksel Sezin,GÜNDOĞDU KERİM SCRATCH PROGRAMI ÖĞRETİMİNDE AYRILIP BİRLEŞME TEKNİĞİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN DERSE YÖNELİK TUTUMUNA, AKADEMİK BAŞARISINA VE KALICILIĞA ETKİSİ INTERNATIONAL CONFERENCETHE WEST OF THE EAST, THE EAST OF THE WEST 26.11.2017 |
Uluslararası Tam metin bildiri Türkan Dilek,GÜNDOĞDU KERİM Öğrenci öğretmen ve müze çalışanı görüşleri doğrultusunda çocuk müzesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyleri Ankara Çocuk Müzesi örneği Eğitimde gelecek arayışları: Dünden bugüne Türkiye'de beceri, ahlak ve değerler eğitimi 16.10.2016 |
Ulusal Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,AKYOL BERTAN Formasyon programına devam eden öğrencilerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile öz düzenleyici öğrenme becerileri 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi |
Uluslararası Özet bildiri BAY ERDAL,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KAYA HALİL İBRAHİM,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN,GÜNDOĞDU KERİM Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi |
Uluslararası Sözlü Bildiri AKYOL BERTAN,AKAR VURAL RUKEN,GÜNDOĞDU KERİM İlkokul Öğrencilerinin Okula Aidiyet Duyguları Okul Atmosferi Okul İklimi ve Müdürlerin Öğretimsel Liderlik Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi IX. European Conference on Social andBehavioral Sciences |
Uluslararası Özet bildiri AKYOL BERTAN,Yüksel Sezin,GÜNDOĞDU KERİM,AKAR VURAL RUKEN Hayat Boyu Öğrenme Konusunda Yayımlanan Tez ve Makalelere ilişkin Bir İçerik Analizi 2000 2015 IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,ÇELİK BERKAY,HANCI YANAR BURCU,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,Gürel Dönük Gizem Trends in values and character education researches in Turkey A content analysis study ICCI EPOK 4th International Conference on Curriculum and Instruction |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN Turizm Eğitimi merkezlerinde uygulanan öğretim programının Kirkpatrick program değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi ICCI-EPOK, 4th International Conference on Curriculum and Instruction |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,Dönmez Burcu ANALYSIS OF THESES AND ARTICLES ON TURKISHPUBLISHED ON TURKISH CURRICULUM BETWEEN THE YEARS 2000 2016 XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,SARACALOĞLU ASUMAN SEDA,ALTIN MEHMET,ALTAY BETÜL,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,EKEN MUHAMMED,ÇENGEL MELTEM The perceptions of teachers regarding the factors influencing character education in schools XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences |
Ulusal Tam metin bildiri GÜNDOĞDU KERİM Bir durum çalışması ABD de demokrasi kavram ve kültürünün ilköğretim düzeyinde öğretilmesine ilişkin öğretmen görüşleri 10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 04.06.2001 |
Uluslararası Tam metin bildiri BAY ERDAL,OZAN CEYHUN,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM,TAŞGIN ADNAN,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KÖSE ERDOĞAN Öğretmen Adaylarının Sosyal Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarındaki Öğrenen Rollerine İlişkin Görüşleri Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II 01.05.2010 Erişim Linki |
Uluslararası Tam metin bildiri BAY ERDAL,KÜÇÜKOĞLU ADNAN,KAYA HALİL İBRAHİM,GÜNDOĞDU KERİM,KÖSE ERDOĞAN,OZAN CEYHUN,TAŞGIN ADNAN Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri KazımKarabekir Eğitim Fakültesi örneği Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve SorunlarıSempozyumu II 03.05.2010 Erişim Linki |
Uluslararası Özet bildiri GÖÇER GÜRKAN,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,GÜNDOĞDU KERİM Students and Lecturers Views on Plagiarism Detection Tools Used In Postgraduate Researches THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION 01.10.2015 |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,HANCI YANAR BURCU,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ÇIRAKOĞLU MURAT Özel Eğitim II Dersinin Demirel in Analitik Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION 20.10.2015 |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,HANCI YANAR BURCU,ÜSTÜNDAĞ NURTAÇ,ÇIRAKOĞLU MURAT Uygulamalı Elektronik Pazarlama Dersi Öğretim Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi THE 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION 01.10.2015 |
Uluslararası Özet bildiri GÜNDOĞDU KERİM,YAKAR ALİ,TURGUT KAHYAOĞLU SEVGİN,GÖÇER GÜRKAN Türkiye deki kamu kurumlarında bir insan hakkı olarak eğitimie ilişkin bilinçlendirme çabaları Örtük öğrenmenin yansımaları VII. INTERNATIONAL CONGRESS ONF EDUCATIONAL RESEARCH 22.12.2015 |
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Nitel Araştırma Desenleri,GÜNDOĞDU KERİM,EKEN MUHAMMED,ORAL Behçet, ÇOBAN Ahmet,Pegem Akademi2020,9786257880176 |
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlikleri,GÜNDOĞDU KERİM,KORKMAZ ZEHRA SEDEF,Hasan Hüseyin Şahan- Adnan Küçükoğlu,Pegem Akademi2019,9786050370409 |
Program Geliştirme , Kitap Tercümesi , Bölüm(ler),Veriye Dayalı Karar Verme,BAŞARAN SEMRA,Gündoğdu, Kerim,PegemA2018,978-605-241-106-3 |
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Bilgisyar destekli öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,OZAN CEYHUN,Oral, Behçet,Pegem Akademi Yayıncılık2018,978-605-364-182-7 |
Eğitimde Gelecek Arayışları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Öğrenci, öğretmen ve müze çalışanı görüşleri doğrultusunda Çocuk müzesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyleri: Ankara çocuk müzesi örneği,Türkan Dilek,GÜNDOĞDU KERİM,,Atatürk Araştırma Merkezi2016,978-975-16-3181-7 |
LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),MASTERY LEARNING MODEL,KILIÇ DURMUŞ,GÜNDOĞDU KERİM,KAYABAŞI YÜCEL,Zeki Kaya, Selçuk Akdemir,Çözüm Eğitim Yayıncılık2016,978-975-01577-2-1 |
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAMLARI ve UYGULAMADAKİ YANSIMALARI , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),GAGNE'NİN ÖĞRETİM DURUMLARI MODELİ,GÜNDOĞDU KERİM,Gülay EKİCİ,Pegem Akademi2016,978-605-318-423-2 |
Kaynaştırma Sınıfı The Inclusive Classroom , Kitap Tercümesi , Bölüm(ler),Tüm Öğrenciler İçin Etkili Farklılaştırılmış Öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,Mustafa Şahin, Taner Altun,Nobel2016,978-605-320-352-0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ , Ders Kitabı , Bölüm(ler),EĞİTİM PROGRAMI: TASARIMI VE GELİŞTİRİLMESİ,GÜNDOĞDU KERİM,ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ,ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ2014, |
Ölçme ve değerlendirme , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Ölçülebilir öğrenme amaçlarının oluşturulması,GÜNDOĞDU KERİM,Emin Karip,PEGEM2013,978-9944-919-25-8 |
Öğrenme Öğretme: kursamlar, yaklaşımlar modeller , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Tam Öğrenme,KILIÇ DURMUŞ,GÜNDOĞDU KERİM,KAYABAŞI YÜCEL,Zeki Kaya,PEGEMA2012,978-605-364-277-0 |
Effective democracy and human rights education in elementary schools Cross cultural reflections from two selected schools in Turkey and in the U S A , Bilimsel Kitap , Tümü,,GÜNDOĞDU KERİM,,VDM Verlag (GERMANY)2010,978-3-639-13414-8 |
INTERNATIONAL HANDBOOK ON APPLYING SELF REGULATED LEARNING IN DIFFERENT SETTINGS , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Chapter 15. A case study: Promoting Self-Regulated Learning in Early Elementary Grades.,GÜNDOĞDU KERİM,Jesús de la Fuente Arias & Mourad Ali Eissa,Education & Psychology. I+D+i2010,978-84-614-2410-8 Erişim Linki |
Ölçme ve Değerlendirme , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Ölçülebilir Öğrenme Amaçlarının Oluşturulması,ÇEPNİ SALİH, BAYRAKÇEKEN SAMİH, YILMAZ ALİ, YÜCEL CEMİL, SEMERCİ ÇETİN, KÖSE ERDOĞAN, SEZGİN FERUDUN, DEMİRCİOĞLU GÖKHAN, GÜNDOĞDU KERİM,Emin Karip,Pegem Akademi2008,9944-919-25-X |
Eğitim Bilimine Giriş , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Bir Meslek Olarak Öğretmenlik ve Etkili Öğretim,GÜNDOĞDU KERİM,SİLMAN FATOŞ,Zühal Cafoğlu,Grafiker2007, |