Adnan Menderes Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi V2


Fotoğraf Güncelleme... Yöksis Entegrasyonu tamamlanmış olup Yöksis sistemine fotoğraf yükleyen akademisyenlerin profil fotoğrafları otomatik olarak çekilmektedir.
Fotoğraf eklemek ya da fotoğrafınızı güncellemek için lütfen Yöksis'e giriş yapınız!

Yrd.Doç.Dr.
İÇTEN DUYGU ÇALLI

İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Anabilim Dalı



Hakemli , Aktuğlu Işıl Karpat, Çallı İçten Duygu , Advertising Restricted Social Media as a New Way Out for Alcoholic Beverages A Case Study on Mey İçki,Yeni Düşünceler Dergisi,1,2013
Hakemli , ÇALLI İÇTEN DUYGU , Speaking the Same Language Turkish Emigrants Attitudes towards Turkish Television Advertising in Germany,International Journal of Humanities and Social Science,9,2013
Hakemli , ÇALLI İÇTEN DUYGU , Etnik Pazarlamada Helal Kavramının Kullanımı Almanya da Yayınlanan Gıda Reklamları Üzerine Bir İnceleme,Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,12,2014
Uluslararası
Tam metin bildiri
ÇALLI İÇTEN DUYGU
Representation of Immigrant Turks in Germany German Advertisements and Cultural Integration
2nd International Congress of European Turks
Uluslararası
Tam metin bildiri
Aktuğlu Işıl Karpat, Çallı İçten Duygu
What Advertising Says Psychoanalytical Approach in Understanding The Advertising Message Analyzing Fragrance Advertisements in Magazines
Communication, Cognition and Media: Communication Sciences International Congress
Uluslararası
Tam metin bildiri
Aktuğlu Işıl Karpat, Çallı İçten Duygu
Guerrilla Executions of Global Brands in Local Markets
5th International Conference on Business, Management and Economics
Uluslararası
Tam metin bildiri
Aktuğlu Işıl Karpat, Eğinli Ayşen Temel, Çallı İçten Duygu
A New Dimension in Brand Customer Communication E Catalogues A Study on Fashion Brands
6th International Conference on Business, Management and Economics
Uluslararası
Tam metin bildiri
Onat Ferah, Çallı İçten Duygu
Social Media Engagement of Fashion Brands in Turkey A Study to Evaluate MarCom Efforts in Social Media
7th International Conference on Business, Management and Economics
Uluslararası
Tam metin bildiri
Şener Gülcan, Çallı İçten Duygu
Nudity as a Sex Appeal in Magazine Advertisements Gender Differences in Turkish Consumers Responses A Comparison Between Men s and Women s Magazines
11th International Symposium Communication in the Millenium
01.10.2013
Uluslararası
Tam metin bildiri
Onat Ferah, Çallı İçten Duygu, Gülay Göker
Sanat Etkinliklerinin Duyurumunda Sosyal Medyanın Kullanımı 20 Avrupa İzmir Caz Festivali
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu
14.11.2013
Uluslararası
Tam metin bildiri
ÇALLI İÇTEN DUYGU,AKTUĞLU IŞIL
Tracks of Acculturation during Cultural Adaptation Process A Research on Food Consumption Habits of Turks Living in Germany
4th International Humanities and Social Sciences Conference
07.10.2016
Uluslararası
Tam metin bildiri
ÇALLI İÇTEN DUYGU,ŞENER GÜLCAN,GÜLMEZ EMRAH
Dreaming of Neverland Past and Present of Advertising Creativity from the Perspectives of Turkish Advertising Creatives
13th International Symposium Communication in the Millennium
06.10.2015 Erişim Linki
Uluslararası
Tam metin bildiri
Paul Springer,Roger Rudolph,ÇALLI İÇTEN DUYGU,ŞENER GÜLCAN
Women in Cosmopolitan Ads Representations Due to Product Types
12th International Symposium Communication in the Millennium
04.12.2014 Erişim Linki
International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Guerrilla Executions in International Services Marketing,ONAT FERAH,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Pırnar, İge; Kesici, Evla Mutlu; Tütüncüoğlu, Melih; İğneci, Metehan,Detay Yayıncılık2017,978-605-9440-70-7
İletişim Bilgisi , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Uluslararası ve Kültürlerarası İletişim,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Barış Kılınç, Ufuk Eriş,Anadolu Üniversitesi Basımevi2016,978-975-06-1917-5
Kurum Kültürü , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Kurum Kültürü ve Kurumsal Davranış,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Atılım Onay,Anadolu Üniversitesi Yayınları2016,978-975-06-1910-6
Kurum Kültürü , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Kurum Kültürü Sınıflandırmaları,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Atılım Onay,Anadolu Üniversitesi Yayınları2016,978-975-06-1910-6
Reklam Diyor Ki 1 , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),"Güven Bana!" Reklamda Ünlü Kullanımı Üzerine Bir İnceleme,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Çallı, İçten Duygu; Seçim, Mustafa Özgür,Literatürk Yayınları2016,978605337087
Reklam Ustaları 1 , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Alex Osborn: Reklam Dünyasında Yeni Bir "Fırtına",Işıl Karpat Aktuğlu, İçten Duygu Çallı,Müge Elden, Uğur Bakır,Detay Yayıncılık2014,
Reklam Analizleri , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Psikanalitik Analiz,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Işıl Karpat Aktuğlu,Erzurum Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları2013,978-975-442-507-9
Reklam Analizleri , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Yaratıcı Strateji ve Reklam Analizi,ÇALLI İÇTEN DUYGU,Işıl Karpat Aktuğlu,Erzurum Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları2013,978-975-442-507-9