Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Akademik Bilgi Sistemi V2

Dr. Öğr. Üyesi
DURİYE ESRA ANGIN

Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim Bölümü
Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı


1999-2003 Lisans Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Anaokulu Öğretmenliği Pr.
2003-2006 Yüksek Lisans Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli)
2006-2013 Doktora Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi (Dr)
İngilizce 2013 Güz YDS 76.25000
2003-2004 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Adnan Menderes Üniversitesi Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
2004-2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Selçuk Üniversitesi Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Anabilim Dalı
2013-2014 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Adnan Menderes Üniversitesi Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
2014- YARDIMCI DOÇENT Adnan Menderes Üniversitesi Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
2019
Tamamlandı
TezMerkezi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Yurdanur D.
Okul öncesi öğretmenlerinin proje yaklaşımına ilişkin görüşleri ile planlama ve uygulama becerilerinin belirlenmesi
2019
Tamamlandı
TezMerkezi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Sibel G.
48-72 aylık çocuğa sahip annelerin, ebeveynlik yetkinliği ile çocuklarını besleme tarzı arasındaki ilişki
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Beyza K.
Oryantiring eğitiminin 60-71 aylık çocukların kavram gelişimine etkisi
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Nudar Y.
Okul öncesi öğretmenlerinin empatik eğilimleri ile doğayla ilişki ve çevre bilinci arasındaki ilişkide özgeciliğin aracı rolü
2020
Tamamlandı
TezMerkezi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Yüksek Lisans -  Damla K.
Okul öncesi öğretmenlerinin beslenme eğitimine ilişkin öz-yeterliklerinin incelenmesi
2013-2014-Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ II
2014-2015-Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I
2014-2015-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
2014-2015-Lisans OKUL DENEYİMİ
2014-2015-Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ II
2014-2015-Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ I
2014-2015-Yüksek Lisans Okul Öncesi Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi
2014-2015-Yüksek Lisans kul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Uygulamaları
2014-2015-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2014-2015-Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2014-2015-Lisans OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE BİLİŞSEL ETKİNLİKLER
2014-2015-Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II
2014-2015-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
2015-2016-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
2015-2016-Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II
2015-2016-Lisans FEN EĞİTİMİ
2015-2016-Lisans OKUL DENEYİMİ
2015-2016-Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ I
2015-2016-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2015-2016-Yüksek Lisans Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Uygulamaları
2015-2016-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
2015-2016-Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I
2015-2016-Yüksek Lisans Okul Öncesi Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi
2016-2017-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
2016-2017-Lisans OKUL DENEYİMİ
2016-2017-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2016-2017-Lisans FEN EĞİTİMİ
2016-2017-Yüksek Lisans Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Uygulamaları
2017-2018-Yüksek Lisans SEMİNER
2017-2018-Lisans OKUL DENEYİMİ
2017-2018-Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018-Lisans FEN EĞİTİMİ
2017-2018-Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
Eğitim Bilimleri Temel Alanı Temel Eğitim   
Hakemli , İnalcık Gülşah,ANGIN DURİYE ESRA , An Evaluation of Activity Books in Terms of Outcomes and LearningProcesses Related to Food and Nutrition,,2021
Hakemli , Yurtsever Nudar,ANGIN DURİYE ESRA , Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi,6,2020
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,AKTAŞ NAZAN,CEBİRBAY MUHAMMET ALİ , ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ AKTİF PAYDAŞLARI İÇİN BİR BESLENME REHBERİ,9,2015
Hakemli , ORÇAN KAÇAN MAİDE,ANGIN DURİYE ESRA,Cerezci Bilge , Dinnertime Math Conversations between Preschoolers and Their Parents,12,2019
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZENOĞLU HATİCE , Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanına İlişkin Algıları,4,2019
Hakemli , SOYDAN SEMA,ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA , Pre-School Teachers’Classroom Management Competency and The Factors Affecting Their Understanding of Discipline,4,2018
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,ARI RAMAZAN,DENİZ MEHMET ENGİN,HAMARTA ERDAL , Bracken Temel Kavram Ölçeği-III: Alıcı Formu (BTKÖ-III: A)’nun 60-71 Aylık Çocuklar için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması,,2016
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,SOYDAN SEMA , OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN TERCİH ETTİKLERİ HİKAYE KİTAPLARINDA YER VERİLEN KAVRAM VE BECERİLERİN ANALİZİ,,2017
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE , ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ,,2017
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA , THE EFFECTS OF DORA THE EXPLORER ON PRESCHOOL CHILDREN’S SPATIAL CONCEPT ACQUISITION AND SPATIAL ABILITY,1,2017
Hakemli , ANGIN DURİYE ESRA,ARI RAMAZAN , Proje Temelli Eğitim Programının 60 71 Aylık Çocukların Kavram Gelişimine Etkisi,,2014
Hakemli , Aktaş N, Angın D E, Cebirbay M A , Qualitative assessment of teachers opinion on the earlychildhood nutrition education,,2013
Hakemli , DERELİ İMAN ESRA,ANGIN DURİYE ESRA,KARAKUŞ ÖZLEM , Okul öncesi öğretmen adaylarının akademik başarı ve kaygıtürlerinin problem çözme becerilerine etkisi,,2012
Hakemli , AKTAŞ NAZAN,ANGIN DURİYE ESRA,KARAKUŞ ÖZLEM , The preschool education web sites and nutrition education activities An assessment by prospective teachers,,2011
Hakemli , AKTAŞ NAZAN,ANGIN DURİYE ESRA , La Educación nutricional y los servicios de alimentación en las institucionesde educación preescolar en España y Turquía,,2011
Hakemli , Deniz M E, Öztürk A, Turan D E, Özyeşil, Z , Evaluation of depression with respect to differentsocial skill levels A Turkish study,1,2009
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019),
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,V. ULUSLARARASI EĞİTİM VESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ,
Uluslararası , Özet bildiri , ORÇAN KAÇAN MAİDE,ANGIN DURİYE ESRA,International Congress on Science and Education,
Uluslararası , Özet bildiri , SOYDAN SEMA,ANGIN DURİYE ESRA,KANTER AYŞE,International Congress on Science and Education,
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences: Kusadasi – February 1-3, 2018,06.02.2018
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE,8th International Congress on New Trends in Education,05.06.2017
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,SOYDAN SEMA,5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ,21.10.2017
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,SOYDAN SEMA,8th International Congress on New Trends in Education,20.05.2017
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE,8th International Congress on New Trends in Education,20.05.2017
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi,21.10.2017
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,The VII Conference on Childhood Studies,06.08.2016
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,AKTAŞ NAZAN,CEBİRBAY MUHAMMET ALİ,4. INTERNATIONAL PRESCHOOL EDUCATION CONFERENCE,
Uluslararası , Poster , AKTAŞ NAZAN,ANGIN DURİYE ESRA,3. ULUSLARARASI HELAL VE SAĞLIKLI GIDA KONGRESİ,
Ulusal , Özet bildiri , ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,SOYDAN SEMA,ANGIN DURİYE ESRA,25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,
Uluslararası , Özet bildiri , AKTAŞ NAZAN,ANGIN DURİYE ESRA,1. ULUSLARARASI KADIN KONGRESİ,
Uluslararası , Özet bildiri , SOYDAN SEMA,ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS,
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,1. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ,03.11.2016
Uluslararası , Tam metin bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,1. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ,03.11.2016
Ulusal , Tam metin bildiri , Angın D E, Koçyiğit S,Eğitimde Yeni Yönelimler “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu,
Ulusal , Tam metin bildiri , Koçyiğit S, Angın D E, Kayılı G,Eğitimde Yeni Yönelimler “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu,
Uluslararası , Poster , Aktaş N, Angın D E, Şanlıer N,20th International Congress of Nutrition,
Uluslararası , Poster , Rust P, Höld E, Freytag Leyer B, Aktaş N, Angın E, Cebirbay A, Vintila M, Istrat D, Eglite A, Dzene S,20th International Congress of Nutrition,
Uluslararası , Özet bildiri , Angın D E, Aktaş N,4th IntenationalCongress of Educational Research Education for Active Ageing and Active Citizenship,
Uluslararası , Poster , Aktaş N, Angın D E, Cebirbay M A, Güven Z Z,VIIIth International Nutrition and Dietetics Congress,
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,Conference on Teacher Professional Development: Searching for New Paradigms, Agendas and Networks,
Uluslararası , Özet bildiri , Dereli E, Angın E, Karakuş Ö,International Conference on TeacherProfessional Development: Searching for New Paradigms, Agendas and Networks,
Uluslararası , Tam metin bildiri , Angın D E, Karakuş Ö, Dereli E,The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in BalkansToday,
Uluslararası , Tam metin bildiri , Orçan M, Turan E, Deniz M E,Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi EğitiminBugünü ve Geleceği Sempozyumu,
Uluslararası , Tam metin bildiri , Aktaş N, Orçan M, Bayrak E, Turan E, Önay D, Aktaş N,1. Uluslararası Ev Ekonomisi Kongresi Bildiri Kitabı(Sürdürülebilir Gelişme ve Yaşam Kalitesi),
Uluslararası , Tam metin bildiri , Yıldırım Doğru S S, Durmuşoğlu N, Turan E,1. Uluslararası Ev Ekonomisi Kongresi Bildiri Kitabı(Sürdürülebilir Gelişme ve Yaşam Kalitesi),
Research & Reviews in Educational Sciences , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),THE EFFECT OF ORIENTEERING EDUCATION ON CONCEPT DEVELOPMENT OF 60-71 MONTHS CHILDREN,Kara Beyza, ANGIN DURİYE ESRA,Zahal Onur, Yahşi Ömer,2021,978-625-7342-76-6 Erişim Linki
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi Çocuğun Keşif Yolculuğu , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Proje Temelli Yaklaşım ve Proje Örnekleri,ANGIN DURİYE ESRA,Gonca Uludağ,2020,978-605-033-232-2
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi,ANGIN DURİYE ESRA,Elif YILMAZ,2020,9786257083881
Beslenme Eğitimi , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Bölüm 13 / Beslenme Eğitimi Etkinlik Örnekleri,ANGIN DURİYE ESRA,AKTAŞ NAZAN,AKDEVELİOĞLU YASEMİN,RAKICIOĞLU NESLİŞAH,ŞANLIER NEVİN,NİŞANCI KILINÇ FATMA,Nevin Şanlıer / Yasemin Akdevelioğlu,2019,978-605-9877-98-5
Educational Sciences Research in theGlobalizing World , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Examining Addition and Subtraction Skills of 61-72 MonthOld Children Having Education with Different Programs,ANGIN DURİYE ESRA,SOYDAN SEMA,Irina KOLEVAHandan Asude BAŞALMümin TUFANEmin ATASOY,2018,978-954-07-4527-5 Erişim Linki
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri Özel Eğitim , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Özel Eğitimde Temel Kavramlar,ANGIN DURİYE ESRA,Aral Neriman, Gürsoy Figen,2018,978-605-9877-78-7
Educational Policy and Research , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),A Research On Teachers’ Liking Of Children And Children’s Feelings About School, Opinions AboutTeacher And Perceptions About Their Academic Skills,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,Hasan Arslan, Roman Dorczak, Dragoescu Urlica Alina-Andreea,2018,978 - 83 - 65688 - 35 - 4
Current Advances in Education , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),An Examination of Quantitative Reasoning Skills of 61-72 Months-old Children with Different Cognitive Tempo,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Emin Atasoy, Iwona Jazdzewska, Recep Efe, Hülya Yaldır,2016,
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL OLGUNLUK DÜZEYLERİNİ YORDAYICI BAZI DEĞİŞKENLER,ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,SOYDAN SEMA,ANGIN DURİYE ESRA,DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN,2016,
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),BİLİŞSEL GELİŞİM,ANGIN DURİYE ESRA,EMEL ARSLAN,2016,978-605-4757-99-2
Change and Challenge in Education , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),A Study of the Visual Perception Behaviour of 60-71Month Children from Low Socio-economic Backgroundswho Attend and do not Attend Preschool (Konya CitySample),ANGIN DURİYE ESRA,ARAL NERİMAN,Leslie Stuart Woodcock,2008,978-960-6672-35-4
Research on Education , , Bölüm(ler),,ANGIN DURİYE ESRA,,2006,960-6672-09-3
ÇOCUK GELİŞİMİ II , Kitap , Editör,2020
ÇOCUK GELİŞİMİ I , Kitap , Editör,2020
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Dergi , Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gelişim Psikolojisi,
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri,
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri,
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri,
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri,
A Nutrition Guide for Early Childhood Active Stakeholders
,
Okul Öncesi Beslenme Eğitimi Programlarının Sürdürülebilirliği Avrupa Örneği
,