1996-2000 | Lisans | Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Pr. |
2001-2003 | Yüksek Lisans | Selçuk Üniversitesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli) |
2004-2009 | Doktora | Selçuk Üniversitesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi (Dr) |
İngilizce | 2004 Bahar | ÜDS | 70 |
2000-2006 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Selçuk Üniversitesi | Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Pr. |
2006-2009 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Selçuk Üniversitesi | Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Anabilim Dalı |
2009-2018 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı |
2018- | DOÇENT | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı |
2009-2021 | Anabilim Dalı Başkanı | Adnan Menderes Üniversitesi | |
2011-2013 | Enstitü Müdür Yardımcısı | Adnan Menderes Üniversitesi | |
2014-2016 | Dekan Yardımcısı | Adnan Menderes Üniversitesi | |
2014 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Fatih K. Erken çocukluk döneminde verilen satranç eğitiminin ilkokula hazır bulunuşluğa etkisi |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Esra K. Ebeveyn destekli ilkokula hazırlık programının okul öncesi dönem çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluğuna etkisi |
2018 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Hilmi T. Öz düzenleme becerilerinin ilkokula hazırbulunuşluk üzerindeki etkisi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Sevilay U. Okul öncesi eğitimde kalite ve okul olgunluğu arasındaki ilişki |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Gamze G. Ebeveynlerin, öğretmenlerin ve yöneticilerin çocuk haklarına ilişkin görüş ve uygulamaları |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Fadime Ezgi Y. Erken çocuklukta öz düzenleme ile bilişsel tempo arasındaki ilişki |
2021 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Burcu Ü. Ebeveynlerin çocuk kavramına yükledikleri anlamlar bağlamında çocuk haklarına yönelik tutumları ve çocuklarının öz düzenleme beceri düzeyleri |
2011-2012-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI |
2011-2012-Lisans | OKUL ÖNCESİ ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ |
2011-2012-Lisans | FEN EĞİTİMİ |
2011-2012-Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ |
2012-2013-Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ |
2012-2013-Lisans | FEN EĞİTİMİ |
2012-2013-Lisans | OKUL ÖNCESİ ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ |
2012-2013-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI |
2013-2014-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI |
2013-2014-Lisans | OKUL ÖNCESİ ÇOCUK TANIMA TEKNİKLERİ |
2013-2014-Lisans | FEN EĞİTİMİ |
2013-2014-Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ |
2014-2015-Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ |
2014-2015-Lisans | FEN EĞİTİMİ |
2015-2016-Lisans | Erken Çocukluk Eğitimi |
2015-2016-Yüksek Lisans | Okul Öncesi Eğitimin Kuramsal Temelleri |
2015-2016-Lisans | Okul Öncesi Eğitime Giriş |
2016-2017-Lisans | Fen Eğitimi |
2016-2017-Lisans | Okul Öncesi Eğitime Giriş |
2016-2017-Yüksek Lisans | Okul Öncesi Eğitimin Kuramsal Temelleri |
2016-2017-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMI |
2017-2018-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
2017-2018-Lisans | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ |
2017-2018-Yüksek Lisans | Okul Öncesi Eğitimin Kuramsal Temelleri |
2017-2018-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ I |
2017-2018-Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ |
2017-2018-Lisans | FEN EĞİTİMİ |
2017-2018-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ II |
2017-2018-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ I |
2017-2018-Yüksek Lisans | NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
2017-2018-Yüksek Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KURAMSAL TEMELLERİ |
2017-2018-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
2018-2019-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
2018-2019-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
2018-2019-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ I |
2018-2019-Yüksek Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KURAMSAL TEMELLERİ |
2018-2019-Yüksek Lisans | NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
2018-2019-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ II |
2018-2019-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMI |
2018-2019-Lisans | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ |
2019-2020-Lisans | İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMI |
2019-2020-Lisans | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ |
2019-2020-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ II |
2019-2020-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ I |
2019-2020-Yüksek Lisans | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN KURAMSAL TEMELLERİ |
2019-2020-Yüksek Lisans | NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
2019-2020-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II |
2019-2020-Lisans | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
Eğitim Bilimleri Temel Alanı | Temel Eğitim | Okul Öncesi Eğitimi |
Hakemli , YILDIZ EZGİ, KOÇYİĞİT SEZAİ , Erken Çocuklukta Öz Düzenleme ile Bilişsel Tempo Arasındaki İlişki,9,2021 |
Hakemli , TEKİN HİLMİ,KOÇYİĞİT SEZAİ , Öz Düzenleme Becerilerinin Okula Hazırbulunuşluk Üzerindeki Etkisi,9,2020 |
Hakemli , KARAKUZU ESRA,KOÇYİĞİT SEZAİ , Ebeveyn Destekli İlkokula Hazırlık Programı nın EDİHP Okul Öncesi Dönem Çocuklarının İlkokula Hazır Bulunuşluğuna Etkisi,2,2016 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,İNCİ EMİNE,AYDOĞAN SELCEN,BAŞARA BAYDİLEK NİSA , Impact of Museum Education on 60 72 Months Children s Scientific Processing Skills Social Skills and Perception of Museum,3,2015 |
Hakemli , ÇİFTÇİ SABAHATTİN,MEYDAN ALİ,KOÇYİĞİT SEZAİ,KAYILI GÖKHAN , Sınıf öğretmenlerinin birlikte çalışma durumlarına ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri,7,2011 |
Hakemli , KAYILI GÖKHAN,KOÇYİĞİT SEZAİ,YILDIRIM DOĞRU SAFİYE SUNAY,ÇİFTÇİ SABAHATTİN , Kaynaştırma eğitimi dersinin okulöncesi öğretmeni adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerine etkisi,12,2010 |
Hakemli , GÖNEN MÜBECCEL SARA,ÜNÜVAR PERİHAN,YILDIZ BIÇAKÇI MÜDRİYE,KOÇYİĞİT SEZAİ,YAZICI ZELİHA,ORÇAN KAÇAN MAİDE,Durmuş Aslan,GÜVEN GÜLHAN,ÖZYÜREK ARZU , Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin dil etkinliklerini uygulama biçimlerinin incelenmesi,6,2010 |
Hakemli , SEÇER ZARİFE,ÇELİKÖZ NADİR,KOÇYİĞİT SEZAİ,Seçer Fahri,KAYILI GÖKHAN , Social skills and problem behaviour of children with different cognitive styles who attend preschool education,7,2010 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,SABAN AHMET , Birinci sınıf öğretmenlerinin ve ebeveynlerin görüşlerine göre okula hazır bulunuşluk,7,2014 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,ÇAĞDAŞ AYSEL,ORÇAN KAÇAN MAİDE,ÜNÜVAR PERİHAN , Examination of the opinions of teachers working in preschool educational institutions about family involvement,1,2009 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,KAYILI GÖKHAN , Montessori eğitimi alan ve almayan anaokulu öğrencilerinin sosyal becerilerinin karşılaştırılması,,2008 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,KORKMAZ İSA , İlköğretim I kademe öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisinin öğrencilere kazandırılmasının incelenmesi,,2004 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,BAŞARA BAYDİLEK NİSA , Okul öncesi dönem çocuklarının oyun algılarının incelenmesi,10,2015 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,KAYILI GÖKHAN , Farklı bilişsel tempoya sahip anaokulu çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluklarının incelenmesi,10,2014 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ,KAYILI GÖKHAN,ERBAY FİLİZ , Montessori yönteminin beş altı yaş çocuklarının dikkat toplama becerilerine etkisinin incelenmesi,1,2010 |
Hakemli , KAYILI GÖKHAN,KOÇYİĞİT SEZAİ,ERBAY FİLİZ , Montessori yönteminin beş altı yaş çocuklarının alıcı dil gelişimine etkisinin incelenmesi,10,2009 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ , Çocukların bakış açısıyla okul öncesi eğitim,7,2014 |
Hakemli , KOÇYİĞİT SEZAİ , Preschool age children s views about primary school,9,2014 |
Ulusal , Tam metin bildiri , Yılmaz Başak, KOÇYİĞİT SEZAİ, Sıcacık Hanife,18. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, |
Uluslararası , Özet bildiri , KOÇYİĞİT SEZAİ,TABAK SANEM,DÖRTERLER YURDANUR,IX.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,15.08.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , KAYNAR FATİH,KOÇYİĞİT SEZAİ,INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, |
Uluslararası , Özet bildiri , Esra Karakuzu,KOÇYİĞİT SEZAİ,4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi,08.10.2015 |
Ulusal , Sözlü Bildiri , KOÇYİĞİT SEZAİ,5. Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, |
Uluslararası , Sözlü Bildiri , KOÇYİĞİT SEZAİ,5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, |
Ulusal , Sözlü Bildiri , Koçyiğit Sezai, Saban Ahmet,VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, |
Ulusal , Sözlü Bildiri , Gönen Mübeccel, Ünüvar Perihan, Bıçakçı Müdüriye, Koçyiğit Sezai, Yazıcı Zeliha, Orçan Maide, Aslan Durmuş, Güven Gülhan, Özyürek Arzu,2. Ulusal Çocuk Gelişimi Kongresi, |
Ulusal , Sözlü Bildiri , Öztürk Samur Ayşe, Koçyiğit Sezai, İnci Emine, Aydoğan Selcen, Başara Baydilek Nisa,International Symposium on Changes and New Trends in Education, |
ERKEN OKURYAZARLIK Becerileri ve Desteklenmesi , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Okuryazarlık, Erken Okuryazarlık ve Okula Hazır Oluş,KOÇYİĞİT SEZAİ,Filiz Erbay,2021,978-625-7527-06-4 |
Çocuk ve Çevre , Ders Kitabı , Bölüm(ler),,SOYDAN SEMA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE,,2011,978-605-4551-14-9 |
International Online Journal of Primary Education (IOJPE) , Dergi , Editör,2019 |
International Online Journal of Primary Education , Dergi , Editör,2018 |
International Online Journal of Educational Science , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
4. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi , Bildiri Kitabı , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
IV: International Eurasian Educational Research Congress , Bildiri Kitabı , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
KUYEB , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
International Journal of Early Years Education , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
ADÜ Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Pamukkale University Journal of Educaiton , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Journal of Education and Training Studies , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
e-International Journal of Educational Research , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
KUYEB , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, |
Researcher: Social Science Studies , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, |
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Bilimler Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, |
International Online Journal of Educational Sciences , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Alan Eğitimi, |
Breaking the Glass Ceiling for Women Administrators Eğitim kurumlarında görev yapan kadın yöneticilerin karşılaştırkları cam tavan engellerinin belirlenmesi ve aşmaya yönelik olarak uygulanacak stratejilerin ortaya konması , 31.12.2017 |
Ana Kucağından Doğanın Kucağına Doğru Bir STEM Yolculuğu , 11.11.2017 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının İlkokul Hakkındaki Görüşleri , 02.02.2014 |
United in Nature United in Nature , 07.07.2013 |
Çok Amaçlı Okul Öncesi Eğitim Merkezi Değişen Aile Gelişen Çocuk 0 , 14.10.2012 |
Öğrenmenin Eşiğinde Uygarlığın Beşiğini Keşfediyorum Bu projenin amacı okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 6 yaş çocukların, yaparak yaşayarak öğrenmenin esas olduğu bir program doğrultusunda, kitaplarla ve duvarlarla sınırlı olmayan öğrenme ortamlarında, bütünsel gelişim alanlarını desteklemek, sanat ve estetik duygusunu geliştirmek, çeşitli türlerdeki müze gezileriyle müze kavramını tanıtmak ve temel bilimsel süreç becerilerini geliştirmektir. , 17.09.2012 |
Çok Amaçlı Okul Öncesi Eğitim Merkezi Değişen Aile Gelişen Çocuk okulöncesi eğitim , 12.12.2010 |
İlköğretim Öğretmenlerinin ve Ebeveynlerin Okul Aile İletişimine İlişkin Algıları 0 , 12.10.2008 |