1999-2003 | Lisans | Selçuk Üniversitesi | Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü Anaokulu Öğretmenliği Pr. (İö) |
2004-2006 | Yüksek Lisans | Selçuk Üniversitesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi (Yl) (Tezli) |
2006-2011 | Doktora | Selçuk Üniversitesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi (Dr) |
İngilizce | 2017 | YÖKDİL | 71.25 |
İngilizce | 2016 Bahar | YDS | 66.25000 |
2005-2011 | ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | Selçuk Üniversitesi | Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi Ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Anabilim Dalı |
2010-2011 | ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Aydın Meslek Yüksekokulu Sağlık Programları Bölümü Çocuk Gelişimi Pr. |
2011-2019 | DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | Adnan Menderes Üniversitesi | Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı |
2019- | DOÇENT | Aydın Adnan Menderes Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Selin İ. Okul öncesi dönem çocuklarında fiziksel ve ilişkisel saldırganlığın ebeveyn tutumları açısından incelenmesi |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ayşe S. 60-72 aylık çocukların değer eğitiminde öykü temelli yaratıcı drama yönteminin etkisi |
2015 Tamamlandı TezMerkezi |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Burcu B. Çocuk ve yetişkin prososyallik ölçeklerinin geçerlik güvenirlik çalışması ve çocuk ile anne - baba prososyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Ferdane K. Okul öncesi öğretmenlerinin öykü kitabı seçebilme yeterliklerinin incelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Tuğçe S. Çocuk kütüphanelerinde yer alan çocuk kitaplarının çocuk hakları açısından incelenmesi: Ankara ili örneği |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Yeter Tomris S. Resimli çocuk kitaplarındaki toplumsal cinsiyet olgusunun incelenmesi |
2019 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Aycan K. Eko-okullardaki çocuk kitaplarının çevre eğitimi açısından incelenmesi |
2020 Tamamlandı TezMerkezi |
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
Yüksek Lisans - Senem K. Waldorf yaklaşımına dayalı eğitim programının okul öncesi dönemdeki çocukların yaratıcılık ve bilişsel becerilerine etkisi |
2013-2014-Yüksek Lisans | Ders Danışmanlığı |
2013-2014-Yüksek Lisans | seminer |
2013-2014-Yüksek Lisans | Çocukta Yaratıcılık Eğitimi |
2013-2014-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2013-2014-Lisans | Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Kitapların İncelenmesi |
2013-2014-Lisans | Araştırma Projesi I |
2013-2014-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması I |
2013-2014-Lisans | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi |
2013-2014-Lisans | Okul Deneyimi |
2013-2014-Lisans | Okul Öncesi Eğitimde Bilişsel Etkinlikler |
2013-2014-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2014-2015-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi II |
2014-2015-Yüksek Lisans | Tez Çalışması II |
2014-2015-Lisans | Araştırma Projesi II |
2014-2015-Yüksek Lisans | Ders Danışmanlığı |
2014-2015-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi I |
2014-2015-Yüksek Lisans | Tez Çalışması I |
2014-2015-Lisans | Erken Çocukluk Eğitimi |
2014-2015-Lisans | Topluma Hizmet Uygulamaları |
2014-2015-Yüksek Lisans | Seminer |
2014-2015-Yüksek Lisans | Çocuklarda Değer Eğitimi |
2014-2015-Lisans | Okul Deneyimi |
2014-2015-Lisans | Çocuk Edebiyatı |
2014-2015-Lisans | Araştırma Projesi I |
2014-2015-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması |
2014-2015-Lisans | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi |
2014-2015-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2015-2016-Lisans | Okul Deneyimi |
2015-2016-Lisans | Araştırma Projesi II |
2015-2016-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2015-2016-Lisans | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi |
2015-2016-Yüksek Lisans | Çocuklarda Değer Eğitimi |
2015-2016-Lisans | Çocuk Edebiyatı |
2015-2016-Lisans | Topluma Hizmet Uygulamaları |
2015-2016-Yüksek Lisans | Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı |
2015-2016-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması II |
2015-2016-Yüksek Lisans | Ders Danışmanlığı |
2015-2016-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi I |
2015-2016-Yüksek Lisans | Tez Çalışması I |
2015-2016-Yüksek Lisans | Seminer |
2015-2016-Lisans | Araştırma Projesi I |
2016-2017-Yüksek Lisans | Ders Danışmanlığı |
2016-2017-Yüksek Lisans | Seminer |
2016-2017-Lisans | Çocuk Edebiyatı |
2016-2017-Lisans | Topluma Hizmet Uygulamaları |
2016-2017-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2016-2017-Lisans | Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi |
2016-2017-Yüksek Lisans | Çocukta Yaratıcılık Eğitimi |
2016-2017-Yüksek Lisans | Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı |
2016-2017-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması I |
2016-2017-Lisans | Okul Deneyimi |
2017-2018-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması II |
2017-2018-Yüksek Lisans | Ders Danışmanlığı |
2017-2018-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi I |
2017-2018-Yüksek Lisans | Tez Çalışması I |
2017-2018-Lisans | Okul Deneyimi |
2017-2018-Lisans | Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri |
2017-2018-Yüksek Lisans | Çocukta Yaratıcılık Eğitimi |
2017-2018-Lisans | Çocukta Oyun Gelişimi |
2017-2018-Lisans | Öğretmenlik Uygulaması I |
2017-2018-Lisans | Topluma Hizemet Uygulamaları |
2017-2018-Yüksek Lisans | Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı |
2017-2018-Lisans | Çocuk Edebiyatı |
2017-2018-Yüksek Lisans | Seminer |
2017-2018-Yüksek Lisans | Uzmanlık Alan Dersi II |
2017-2018-Yüksek Lisans | Tez Çalışması II |
2018-2019-Yüksek Lisans | UZMANLIK ALAN DERSİ II |
2018-2019-Yüksek Lisans | UZMANLIK ALAN DERSİ I |
2018-2019-Yüksek Lisans | TEZ ÇALIŞMASI II |
2018-2019-Yüksek Lisans | TEZ ÇALIŞMASI I |
2018-2019-Yüksek Lisans | ÇOCUK EDEBİYATI ÜRÜNLERİNİN KULLANIMI |
2018-2019-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ I |
2018-2019-Lisans | ÇOCUKTA OYUN GELİŞİMİ |
2018-2019-Lisans | OKUL DENEYİMİ |
2018-2019-Lisans | ARAŞTIRMA PROJESİ II |
2018-2019-Lisans | TOPLUMA HİZEMET UYGULAMALARI |
2018-2019-Lisans | Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II |
2018-2019-Lisans | ÇOCUK EDEBİYATI |
Eğitim Bilimleri Temel Alanı | Temel Eğitim | Okul Öncesi Eğitimi |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ÇİFTÇİ YASEMİN , Ailelerin Nitelikli Çocuk Edebiyatı Ürünlerini Seçebilme Yetkinlikleri,4,2019 |
Hakemli , FEYZİOĞLU BURAK,ÖZENOĞLU HATİCE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ALADAĞ ELİF , YİBO lar doğal ortamda bilimsel düşünüyor,11,2012 |
Hakemli , İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,TEKİN HİLMİ , Çocuk Kitapları Yoluyla Matematik Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi,4,2018 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE , Aydın İlindeki Çocuk Oyun Alanlarının İncelenmesi,3,2018 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , A Comparison of 60-72 Month Old Children’s Environmental Awareness and Attitudes: TEMA Kids Program,3,2018 |
Hakemli , BAĞCI ÇETİN BURCU,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , 60-72 Aylık Çocukların Prososyal Davranışları ile Anne-Babalarının Prososyal Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi,4,2018 |
Hakemli , SOYDAN SEMA,ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA , Pre-School Teachers’ Classroom Management Competency and The Factors Affecting Their Understanding of Discipline,3,2018 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE , Okulum ve Öğretmenim Hakkında Ne Düşünüyorum?,12,2017 |
Hakemli , SÖZKESEN AYŞE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , 60-72 Aylık Çocukların Değer Eğitiminde Öykü Temelli YaratıcıDrama Yönteminin Etkisi,12,2017 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,UYANIK ÖZGÜN , Effects of the Story-Based Number Program on The Development of The Number Concept of 60-72 Month Old Children,10,2017 |
Hakemli , BULUŞ MUSTAFA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , Beş-Altı Yaş Çocuklarının Sosyal Duygusal Uyumunu YordamadaEbeveyn Benlik Saygısı, Temel İhtiyaçları ve Öz Yeterliğin Rolü,1,2017 |
Hakemli , SOYDAN SEMA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , Validity and Reliability Study of EnvironmentalAwareness and Attitude Scale for PreschoolChildren,2,2017 |
Hakemli , BAĞCI BURCU,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , Çocuk ve Yetişkin Prososyallik Ölçeklerinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması,12,2016 |
Hakemli , İKİZ SELİN,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Fiziksel ve ilişkisel Saldırganlığın Ebeveyn Tutumları Açısından İncelenmesi,10,2016 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DENİZ MEHMET ENGİN , Değerler eğitimi programının 6 yaş çocuklarının sosyal ve duygusal gelişimlerine etkisi,11,2014 |
Hakemli , ÖZTÜRK AYŞE,DENİZ MEHMET ENGİN , Okul öncesi öğretmenlerinin duygusal zekâ yetenekleri iş doyumları ve tükenmişlik düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi,12,2008 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,SOYDAN SEMA , Okul Öncesi Öğretmenlerinin Türkçe Etkinliklerinde Soru Sorma Stratejilerinin İncelenmesi,7,2013 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DURAK DEMİRHAN TUĞBA,SOYDAN SEMA,ÖNKOL LEMİS , Pepee çizgi filminin ebeveyn öğretmen ve çocuk gözüyle değerlendirilmesi,6,2014 |
Hakemli , ERBAY FİLİZ,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , Anne ve babaların çocuk kitapları hakkındaki genel görüşleri ile çocukların alıcı dil gelişim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi,11,2010 |
Hakemli , DENİZ MEHMET ENGİN,ÖZTÜRK AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,ÖZYEŞİL ZÜMRA , Evaluation of depression with respect to different social skill levels A Turkish Study,8,2009 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,SOYDAN SEMA , Adaptation of social interaction practices for the preschool years into Turkish Validity and reliability study,2,2013 |
Hakemli , SOYDAN SEMA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , A comparative study on the environmental attitudes of 60 66 month old children and their mothers,8,2014 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE , A study on the relationship between externalising behaviours and emotional skills of 60 72 month old children,4,2014 |
Hakemli , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,İNCİ EMİNE,AYDOĞAN SELCEN,BAŞARA BAYDİLEK NİSA , Impact of museum education on 60 72 months children s scientific processing skills social skills and perception of museum 7 2 231 236,3,2015 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi,30.12.2019 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi,27.06.2019 Erişim Linki |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,V. ULUSLARARASI EĞİTİM VESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, |
Uluslararası , Tam metin bildiri , SARI TUĞÇE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi,17.12.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , YILDIZ FADİME EZGİ,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi,17.12.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KANTARCI DAMLA,DUMAN SEDA,ALP PINAR,Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi,28.10.2018 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , KORKMAZ SENEM,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi,24.10.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,SOYDAN SEMA,3. International Congress on Early Childhood Education,15.09.2012 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,19.04.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ÇİFTÇİ YASEMİN,Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,19.04.2018 |
Ulusal , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,İNCİ EMİNE,AYDOĞAN SELCEN,BAŞARA BAYDİLEK NİSA,12. EĞiTiMDE iYi öRNEKLER KONFERANSI, |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DURAK DEMİRHAN TUĞBA,SOYDAN SEMA,ÖNKOL FETHİYE LEMİS,TRT Uluslararası Okul Öncesi Çocuk ve Medya Kongresi, |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences: Kusadasi – February 1-3, 2018,06.02.2018 |
Uluslararası , Özet bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi,21.10.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,UYANIK ÖZGÜN,INTE 2017- International Conference on New Horizons in Education,19.11.2017 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,VIII.Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi,20.05.2017 |
Ulusal , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DENİZ MEHMET ENGİN,17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,01.09.2009 |
Uluslararası , Özet bildiri , SOYDAN SEMA,ALAKOÇ PİRPİR DEVLET,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi,31.05.2016 |
Uluslararası , Özet bildiri , İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,The VII Conference on Childhooh Studies, |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ANGIN DURİYE ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS 2016,03.11.2016 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ANGIN DURİYE ESRA,INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS 2016,03.11.2016 |
Ulusal , Tam metin bildiri , ARSLAN EMEL,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DURMUŞOĞLU SALTALI NESLİHAN,YILDIRIM DOĞRU SAFİYE SUNAY,Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk,01.12.2009 |
Ulusal , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DERELİ İMAN ESRA,Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk,01.12.2009 |
Ulusal , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,DENİZ MEHMET ENGİN,DURMUŞOĞLU SALTALI NESLİHAN,ARI RAMAZAN,Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk,01.12.2009 |
Ulusal , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Ankara Üniversitesi Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Uygulama ve Araştırma Merkezi III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu. 2011.,01.01.2012 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , DENİZ MEHMET ENGİN,ÖZTÜRK AYŞE,HAMARTA ERDAL,İzmir Uluslararası Duygusal Zekâ ve İletişim Sempozyumu,23.12.2007 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , DURMUŞOĞLU SALTALI NESLİHAN,ÖZTÜRK AYŞE,SAMUR ERSİN,World Conference on Educational Sciences,06.12.2009 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , DERELİ İMAN ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,International Science and Technology Conference,05.12.2010 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,AYDOĞAN SELCEN,ASİYE TUNÇ,I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı,27.12.2015 |
Uluslararası , Tam metin bildiri , SOYDAN SEMA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,World Conference on Educational Sciences,01.06.2010 |
Uluslararası , Özet bildiri , FEYZİOĞLU BURAK,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,ALADAĞ ELİF,3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications,28.04.2012 |
Uluslararası , Özet bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,SAMUR ERSİN,International Scientific and Professional Conference OMEP, |
Uluslararası , Tam metin bildiri , ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,İNCİ EMİNE,AYDOĞAN SELCEN,BAŞARA BAYDİLEK NİSA,International Symposium on Changes and New Trends in Education Symposıum,01.12.2013 Erişim Linki |
Çocuk Hakları , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Çocuk Hakları Sözleşmesi,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Münevver CAN YAŞAR, Neriman ARAL,2020,978-625-7103-03-9 |
Karakter ve Değerler Eğitimi , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Karakter Gelişimi ve EğitimindeAilenin Rolü,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Halil Ekşi, Ahmet Katılmış,2020,978-605-033-212-4 |
Educational Policy and Research , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),A Research On Teachers’ Liking Of Children And Children’s Feelings About School, Opinions AboutTeacher And Perceptions About Their Academic Skills,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,Hasan Arslan, Roman Dorczak, Dragoescu Urlica Alina-Andreea,2018,978 - 83 - 65688 - 35 - 4 |
Recent Researchesin Education , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),An Investigation of Learning Centres for Effective Learning,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy,2018,ISBN (10): 1-5275-1303-3 |
Current Advances in Education , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),An Examination of Quantitative Reasoning Skills of 61-72 Months-old Children with Different Cognitive Tempo,İNAL KIZILTEPE GÖZDE,ANGIN DURİYE ESRA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Emin Atasoy, Iwona Jazdzewska, Recep Efe, Hülya Yaldır,2016,9789540741345 |
Okul Öncesi Eğitimde Montessori Yaklaşımı , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Maria Montessori’nin Hayatı, Montessori Yönteminin Tarihsel Gelişimi ve İlkeleri,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Emel Çakıroğlu Wilbrandt,2016,9789754995817 |
Değerler Eğitimi , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Erken Çocukluk Döneminde Değer Eğitimi,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Mevlüt Gündüz,2015,978-605-4515-50-9 |
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim , Bilimsel Kitap , Bölüm(ler),Duygusal Gelişim,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,Emel Arslan,2015,9786054757992 |
Çocuk ve Çevre , Ders Kitabı , Bölüm(ler),Çevre Eğitimiyle İlgili Etkinlik Hazırlama, Çevre Bilinci Oluşturma,SOYDAN SEMA,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,KOÇYİĞİT SEZAİ,ÖZENOĞLU KİREMİT HATİCE,,2011,9786054551149 |
Çocuk Edebiyatı ve Medya , Ders Kitabı , Tümü,,ÖZTÜRK SAMUR AYŞE,,2011,978-605-4551-18-7 |
Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi /Journal of ChildLiterature and Language Education , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
International Electronic Journal of Elementary Education , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Değerler Eğitimi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim,Çocuk kitapları,çocuk hakları,Aile yılmazlığı,etkili iletişim becerileri |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim,Çocuk kitapları,çocuk hakları,Aile yılmazlığı, etkili iletişim becerileri |
Kastamonu Eğitim Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim,Çocuk kitapları, çocuk hakları |
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim,çocuk davranış, akran şiddeti ölçeği, geçerlik güvenirlik |
The Journal of Academic Social Science Studies , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim, |
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri, |
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Dergi , Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim,Anne baba tutumları, bağlanma stilleri |
”Nitelikli” Kitap ”Nitelikli” Zaman Araştırmada, okul öncesi dönem çocuklarına yönelik seçilen nitelikli çocuk kitapları aracılığı ile okuma alışkanlığının kazandırılması, bu kitaplar kapsamında hazırlanan etkinlikler aracılığıyla aile ve çocuğun birlikte kaliteli zaman geçirebilmesi ve ailenin çocuğun eğitimi sürecine katılımı amaçlanmaktadır. , 15.12.2017 |
Resimli Çocuk Kitaplarındaki Toplumsal Cinsiyet Olgusunun İncelenmesi Bu araştırma, okul öncesi dönem resimli çocuk kitaplarındaki toplumsal cinsiyet olgusunun nasıl ele alındığını belirlemek amacıyla yapılacaktır. , 17.11.2017 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Fiziksel ve İlişkisel Saldırganlığın Ebeveyn Tutumları Açısından İncelenmesi Bu araştırmada, okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden üç, dört, beş ve altıyaş grubu çocuklarda görülen fiziksel ve ilişkisel saldırganlık ile ebeveyn tutumları arasındakiilişkiyi incelenmesi ve saldırganlık davranışlarının bazı değişkenlere göre (cinsiyet, yaş, kardeşsayısı, doğum sırası, okul öncesi eğitim kurumuna devam etme süresi, ailenin gelir düzeyi)farklılaşmanın belirlenmesi amaçlanmıştır. , 04.06.2015 |
60-72 Aylık Çocukların Değer Eğitiminde Öykü Temelli Yaratıcı Drama Yönteminin Etkisi Öykü temelli yaratıcı drama yönteminin, okul öncesi eğitime devam eden 60-72 aylık çocukların değereğitimine etkisini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. , 04.06.2015 |
Okul öncesi kurumuna devam eden 60-72 aylık çocukların prososyal davranışları ile anne babalarının prososyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi Bu çalışmanın amacı, çocukların prososyal davranışlarını ölçmek amacıyla geliştirilenÇocuk Prososyallik Ölçeği (ÇPÖ) ve anne-babaların prososyal davranışlarını ölçmekamacıyla geliştirilen Yetişkin Prososyallik Ölçeği’nin (YPÖ) Türkçe’ye uyarlama(geçerlik ve güvenirlik) çalışmasını yapmaktır. Aynı zamanda okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 60-72 aylık çocukların prososyal davranışları ile anne-babalarının prososyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi, çocukların prososyal davranışlarının çeşitli değişkenlere göre (cinsiyet, kardeş sayısı, okul öncesi eğitim kurumuna devam etme süreleri) farklılaşıp farklılaşmadığının belirlenmesi amaçlanmıştır. , 04.06.2015 |
Öğrenmenin Eşiğinde Uygarlığın Beşiğini Keşfediyorum Bu projenin amacı okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 6 yaş çocukların, yaparak yaşayarak öğrenmenin esas olduğu bir program doğrultusunda, kitaplarla ve duvarlarla sınırlı olmayan öğrenme ortamlarında, bütünsel gelişim alanlarını desteklemek, sanat ve estetik duygusunu geliştirmek, çeşitli türlerdeki müze gezileriyle müze kavramını tanıtmak ve temel bilimsel süreç becerilerini geliştirmektir. , 17.09.2012 |
YİBO’lar Doğal Ortamda Bilimsel Düşünüyor Bu çalışmanın amacı, yenilenen ilköğretim ders programının hedeflerini de dikkate alarak, disiplinlerarası öğrenme ortamında, drama etkinliklerine de yer vererek, öğrencilerin doğa ile ve doğada yer alan çevre sorunlarıyla bire bir etkileşimini sağlamak bilime olan bakış açılarını değiştirmek ve geliştirmek, bilimsel, problem çözme ve yaratıcı düşünme becerilerini ve sosyal becerilerini geliştirebilmektir. Ayrıca, doğa ile ve doğada yer alan çevre sorunları ve biyolojik çeşitlilikle ilgili bilgi ve kavrayışlarını geliştirmek ve çevre sorunları, insan sağlığı üzerine etkisi ve biyolojik çeşitlilik konularında farkındalık sağlamaktır. , 10.10.2011 |